Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 16 ян. 2008, 11:10 ч.
  • Преглеждания  1 774  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 3 930
Здравейте, докторе! Възможно ли е от тези капки - Зиртек да кашля повече? Педиатърката му ги изписа профилактично, защото си "влачи" една кашлица от средата на декември, която е особено изразена вечер.Но онази вечер ми направи впечатление, че започна да кашля, чак се зачерви от напъване, след като му дадох Зиртек-а. Преди това не го чух да кашля, но след това...Да добавя, че детето ми е на 2,3 г. и ходи на ясла.

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Зиртек се дава при кашлици с алергична причина. Явно при Вас не се каксае за такъв тип кашлица. Малко вероятно е да е от капките. newsm78

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт