Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 19 ян. 2008, 14:15 ч.

ПРОБЛЕМ - АБ и Алергична реакция

  • 526
  • 1
  •   1
Отговори
  • where I want to..
  • Мнения: 525
Здравейте отново.
Налага се да попитам и тук.
От 3 дни сме с Т /около 38/, леко зачервено гърло и леко възпалени уши. Днес Т спадна.
Но пихме основно Нурофен, тъй като Панадолът е слаб. От 2 - 3 дни сме и на Клацид.
Тази сутрин бебенцето беше изринато /корем, гръб, около ушите/.
Получи и тъмно разстройство, което вече изсветля..
След консултация с педиатър - пием и калциев глюконат, витамин Ц.
Според нея се е получило натрупване на Нурофен.
Възможно ли е?
Да правим ли кръвна картина и трябва ли спешно да я заведа някъде?
Общото й състояние е добро. Яде. /в момента само АМ/
Тази алергия ме притеснява изключително много и незнам къде да я водя ако нещо стане и п -та не вдига тел..
И един последен въпрос: ако отново вдигне Т да не давам Нурофен, нали ?
Предполагам може Ефералган на свещички..

И, дали е възможно обривът да е розеола?

Предварително, Много благодаря.
Хубав ден.

Последна редакция: сб, 19 яну 2008, 22:43 от BateJoro

# 1
  • Мнения: 5 760
Обривът може да е свързан със самото заболяване и високата температура, а не алергия. Но при всички случаи избягвайте Нурофен и при високо температура направете хладни обвивки и свещичка Ефералган.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт