Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Асеновград

Мнения: 1 026
Днеска сутринта решихме да заведем малката на балкана да се пързаляме.Речено сторено.Като тръгнахме всичко беше наред отидохме постояхме 2ч.на пистите.Навръщане обаче по завоите започна да ми става лошо,но си помислих че не е нещо особено.В следващият момент ми изтръпнаха краката и остата и като за капак ръцете ми се вдървиха.Просто ужас.Докато пристигнем до болницата беше кошмар.Оказа се че е на нервна почва,изписаха ми лекарства,но се поизплаших доста.За радост сега съм вече много по добре.
Цитирай

Габрово

Мнения: 3 036
Мими,
След като се успокоиш,гледай да отидеш и да си направиш пълни изследвания.
На моята дъщеря,така и се схващат ръцете и част от лицето.
Много е неприятно.И при нея е на нервна почва,но не е маловажен проблема.
Цитирай

София

Мнения: 3 838
И аз имах този проблем, а и все още понякога ми се случва. Казаха ми, нарушения във вестибуларния апарат. В последствие излязоха и други неща.
Какво ти изписаха?
Цитирай

София, Дружба 2

Мнения: 31
Аз съм така от 18 години/т.е. не постоянно Embarassed,но се случва/,последните 7г. май само веднъж, на нервна почва е .Важно е в такива моменти да не се концетрираш върху това,което става с тялото ти-изтръпване,схващане, обездвижване.Мисли за нещо хубаво..Колкото повече се съсредоточаваш в проблема, толкова по-чести ще са пристъпите
А лекарствата за съжаление не помагат.
« Последна редакция: нд, 20 яну 2008, 13:33 от nicho »
Цитирай

Sofiq

Мнения: 187
И за съм го правила преди доста години и не се е повтаряло. Когато усетиш, че ръцете ти започват да изтръпват добре е да ги разтриеш, дори ако има някой друг да ти го направи  - по-добре. Много помага силно стискане с нокът върху твоите нокти, а също и напречно, като ги хващаш в двата противоположни края и опитваш да ги доближиш. Също и разтриване по пръстите и ръццете надолу. На мен това много ми помага.
Колкото да причините - при мен също беше на нервна почва - появи се когато нервното напрежение отмине и се поотпуснеш. Отиди на лекар и на друго място. Успех.
Цитирай

Асеновград

Мнения: 1 026
Благодаря на всички.Вболницата също ми казаха да натискам силно между палеца и показалеца,по този начин ръцете се отпускали.Изписаха ми ATARAX 25mg. но трябвало да го пия поне една година за да има успех.По повод изследванията преди 2м.съм си правила пълни,всичко е наред.Да споделя много се колебая дали да ги пия тези хапчета.
Цитирай

София

Мнения: 574
имала съм същия проблем.
лошото при мен беше, че бях на работа и не знаех какво ми става.
първоначално мислех, че ми е паднало кръвното, но не ми поотмина дори и при пиенето на кафе и яденето на щоколад.
взех постепенно да се влошавам - изтръпна ми лявата част на лицето,постепенно левия крак и лявата ръка.
бях сама и едвам се прибрах до вкъщи.
постепенно ми се схванаха и ръцете - направо се чудех какво става с мен.
ту ми поолекваше, ту пак се влошавах.
ходих на лекар - той ми вика, че било на нервна почва, изписа ми и някакви лекарства, откоето изпих едно и докато се прибера го повърнах.
но истината е че си мислех, че ще умра.
оттогава не ми се е случвало пак и надявам се да не ми се случи
а до края на въпросния ден - вече нищо ми нямаше.
хапчетата седят в чантата ми, но не съм ги пила и нямам намерение.по принцип съм против пиенето на хапчета.
правила съм си и изследвания - нищо особено не показаха.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.