Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 21 ян. 2008, 09:28 ч.
  • Преглеждания  3 097  Мнения  9  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 91
Искам да ви попитам възможно ли е да нямам ову този месец,защото всеки ден си правя тест  и особено,към 14-15 тия ден и на теста ми показва много,много бледа второ чертичка.Какво означава това? Благодаря и лек ден.

Реклама
# 1
  • Бургас
  • Мнения: 3 139
Да, напълно възможно е; един ановулаторен цикъл не е проблем, а нормално явление. Колко ти е дълъг цикълът по принцип?

# 2
  • Мнения: 91
Винаги ми е бил редовен 28 дена,но откокто бебеправим вече 6 -7 мес. ми е по-къс дори миналия месец ми доиде 5 дена по-рано.

# 3
  • Мнения: 2 361
Пет дена избързване на цикъла не са за пренебрегване. Изследвай репродуктивните хормони. Пролактин-а задължително! Успех! Peace

# 4
  • с моя мил съпруг
  • Мнения: 879
da, napalno e vazmojno da niamash ovulacia.ako niakolko meseca podred niamash ovulacia, triabva da otidesh na lekar i te shte ti dadat lekarstva za da mojesh da ovulirash i taka da zabremeneesh. V USA lekarstvoto se kazva Clomid, ne znam v Bulgaria kak e! Pojelavam ti uspeh!
Az probvam da zbaremenie po estestven na4in ve4e 7 meseca i pak nishto, no triabva da ima tarpenie!

# 5
  • в Надежда-та
  • Мнения: 4 926
Да възможно е. И аз имах такъв проблем, но си имаше и причина де.

# 6
  • Мнения: 129
da, napalno e vazmojno da niamash ovulacia.ako niakolko meseca podred niamash ovulacia, triabva da otidesh na lekar i te shte ti dadat lekarstva za da mojesh da ovulirash i taka da zabremeneesh. V USA lekarstvoto se kazva Clomid, ne znam v Bulgaria kak e! Pojelavam ti uspeh!

Това лекарство/ в България срещано най-често под името Клостилбегит/ в НИКАКЪВ случай обаче не си го назначавай сама,отиди на лекар,който след необходим брой изследвания и прегледи ще прецени дали да ти го изпише.Аз сега от този клостилбегит съм на противозачатъчни,понеже имам две големи кисти,нищо че през цялото време бях под лекарско наблюдение.

# 7
  • София
  • Мнения: 854
Да, напълно възможно е; един ановулаторен цикъл не е проблем, а нормално явление. Колко ти е дълъг цикълът по принцип?
Peace
Пет дена избързване на цикъла не са за пренебрегване. Изследвай репродуктивните хормони. Пролактин-а задължително! Успех! Peace
Peace
Да наистина един ановулаторен цикъл не е проблем, но при положение че избързва с пет дена  говори за евентуален проблем. Посети гинеколога си, опитай следващия месец да засечеш овулацията (може да пробваш с фоликуметрия) и да изброиш дните след нея до появяването на цикъла, ако са по-малко от десет е необходимо лутеалната ти фаза да се регулира.

# 8
  • E-CLM & CH-VD
  • Мнения: 3 045
Искам да ви попитам възможно ли е да нямам ову този месец,защото всеки ден си правя тест  и особено,към 14-15 тия ден и на теста ми показва много,много бледа второ чертичка.Какво означава това? Благодаря и лек ден.

Единствения начин да се разбере дали имаш или нямаш овулация е да отидеш на лекар да ти я проследят. В никакъв случай тестовете не са решаващи, нито сигурни.

А ако за първи път използваш тестове, е възможно да не си уцелила точния момент.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 160
Обикновено в първите години, когато идва М. на едно момиче на 4 цикъла 1 има овулация. След няколко години обаче нещата се променят и на 4 цикъла се падат 3 с овулация. Други твърдят, че на 12 цикъла се пада един ановулаторен. Така, че е напълно възможно този месец да е така при теб. Но ако е повтарящо се явление е добре да се изследваш.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт