Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 68
Здравейте,
знам, че има достатъчно много теми за ваксинацията и за последствията от нея, които до сега четох , но никъде не открих за настоящия ни проблем. Днес реимунизираха малката с Pentaxim. Предишните пъто слагахме Infanrix и нямахме никакви проблеми, сега по препоръка на педито взех  Pentaxim. Сложиха и я сутринта и сега преди лягане забелязах, че крачето и е подуто доста на мястото на инжекцията. При натиск я боли. Утре ще се обадя на педиатърката да видя какаво ще каже, но ми се искаше и с вас да споделя.
Моля ви пишете, ако някой е имал подобен случай, или дайте каквто и да е съвет.
Благодаря ви предварително!!! Hug
Цитирай

София

Мнения: 68
 Shocked Shocked Shocked
Цитирай


Мнения: 4 112

Какво стана?

Не сме имали подобен проблем, дано не е нещо сериозно и се оправи детенцето.  Praynig
Цитирай


Мнения: 286
 Детето ми беше така,след втрои и трети прием. НЕ се притеснявай,просто при убождането е стегнала крачето повечко,и ако докторката малко немарливо я е сложила и затова се е получил отока. Слагай компресче с риванол. На малката отмина за около две седмици,а крачето и беше червено и цялото оттекло. Даже гореше. Идва ми да ги застрелям тия доктори. Това беше една от причината да я сменя,но това е друга тема. Ще мине на детенце,споко.
Цитирай

сто акровата гора

Мнения: 229
Ние си бяхме с Пентаксим, никакви проблеми нямаше, а правилно е казала ladybg че от поставянето много зависи. Нашата педиатърка лека ръка има, няма две мнения  Peace
Цитирай

Варна

Мнения: 221
И при нас се случи същото, дори бях пуснала темата към онлайн педиатър (отговорът беше, че се дължи най-вероятно на засегнато капилярче при поставяне на инжекцията). След втората инжекция Пентаксим се получи подобно подуване, зачервяване и самото място беше топло. Да не говорим пък как пищеше малкия при всеки допир. При нас отмина бързо - плака два часа (по-скоро пищя), после заспа, на другата сутрин беше малко крив, но до обяд всичко отмина. Педиатърката ни каза да сложим компрес риванол и да дам и панадол за болката.

След третия прием на мястото на убоденото имаше малка подутинка, но този път без болка или подуване, също мина бързо. Ако е същото, няма от какво да се притесняваш. Дано се оправи бързо детенцето.
Цитирай

София- Wien

Мнения: 2 142
Даним при нас се получи така, още на първото слагане и аз много бях притеснена Hug
Цитирай

София

Мнения: 68
МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРИТЕ!!!

 Наисина вчера се притесних много защото крачето беше ужасно зачервено и гореше на мястото на убоденото. Днес и сложих компрес с реванол и сега ми се струва, че е отока е понамалял. Обаждах се педиатърката, ама тя нехае. Ако до три дни отока се задържи да отидем да види крачето. Писна ми !!!!! #2gunfire
Третата ни некомпетентна докторица. Писна ми аз да се правя на лекар, да чета из нета, да притеснявам други хора, да следя симптоми.........писна ми от некомпетентни лекари, smile3514 

ох извинявайте за поста, просто знам, че след ваксинация има вероятност да се получи усложнение и затова съм притеснена.
Благодаря на всички ви!
   
Цитирай

София

Мнения: 3 401
Детето ми беше така,след втрои и трети прием. НЕ се притеснявай,просто при убождането е стегнала крачето повечко,и ако докторката малко немарливо я е сложила и затова се е получил отока. Слагай компресче с риванол. На малката отмина за около две седмици,а крачето и беше червено и цялото оттекло. Даже гореше. Идва ми да ги застрелям тия доктори. Това беше една от причината да я сменя,но това е друга тема. Ще мине на детенце,споко.
съгласна съм с лейдибг Peace можеш да сложиш и компресче със спирт- аз ги редувах с риванол-а. не се притеснявай, ще се оправи скоро  Praynig
Цитирай

София-Ливан

Мнения: 941
и при нас се получи така от ваксината, педито каза че е нормално да има реакция организма, и че ще си се разнесе, да не го масажираме или потъркваме, ако му е некомфортно на детенцето може да правим компреси с реванол
Цитирай


Мнения: 817
Ами преди около месец направихме последната реимунизация и тогава получи такъв страничен ефект-два дни я болеше крачето и и беше надуто.............,преди това не ни се е случвало-
И аз си го обяснявамсъс слагането ,защото предните пъти мъжът ми я държеше , а последния аз и тя доста шаваше............ .
Не мисля ,че е сериозно и скоро ще отшуми Peace
Цитирай

София

Мнения: 2 635
няма нищо общо със слагането, това е реакция на организма към ваксината. Някои деца нямат никакви странични реакции, а при други има такива. При моята дъщеря всяка следваща ваксина е със по-силна реакция, въпреки, че я подготвяме 3 дена с Калций глюконици и Вит.Ц, за да не реагира толкова бурно организма. Аз също много тежко съм понасяла винаги ваксините, даже и като голяма вече. Аз например страхотно се издувам от противохепатитната ваксина. Аз слагам риванол на крачето и давам Панадол или Нурофен за болката.
Цитирай

На брега на Средиземно море

Мнения: 560
Здравейте,
знам, че има достатъчно много теми за ваксинацията и за последствията от нея, които до сега четох , но никъде не открих за настоящия ни проблем. Днес реимунизираха малката с Pentaxim. Предишните пъто слагахме Infanrix и нямахме никакви проблеми, сега по препоръка на педито взех  Pentaxim. Сложиха и я сутринта и сега преди лягане забелязах, че крачето и е подуто доста на мястото на инжекцията. При натиск я боли. Утре ще се обадя на педиатърката да видя какаво ще каже, но ми се искаше и с вас да споделя.
Моля ви пишете, ако някой е имал подобен случай, или дайте каквто и да е съвет.
Благодаря ви предварително!!! Hug
Здравей Дани!
Не се притеснявайте,нормално е да се получи реакция.
Тук в Тунис по препоръка на доктора след ваксинация се поставя нещо топло Shocked на убоденото мястото.Интересно,има ефект!
2 часа преди ваксината и малко след нея е хубаво да дадете Панадол или Ефералган сироп.
Направете компрес от равни части разреден с вода70% спирт и риванол.
За отока нямате място за притеснение до 3дни ще изчезне.В това ви уверявам,като фармацевт и човек,минал по този път. Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.