Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Варна

Мнения: 148
Това е някакво успокоително, изписа ми го докторът, но като прочетох листовката се отказах да го давам. Синът ми е на 2 г. и е много лесно възбудим, трудно заспива (става въпрос за часове всеки ден), тръшка се, реве за най-малкото, крещи, абе ужас! Водила съм го на психолог няколко месеца без ефект, давала съм му ххххомеопатични успокоителни, също без никакъв резултат, питала съм педагози кого ли не, не знам вече какво да правя.
Някой ползвал ли го е това лекарство и какво ви е мнението? На мен не ми изглежда никак безвредно newsm78
Цитирай

гр.София на върха на кюнеца

Мнения: 276
Не е нужно толкова да се притесняваш!Мойта дъщеря пи тиоридазин когато беше на 4 годинки заради тикове появили се от стрес в детската градина.Когато е предписано от специалист и правилно дозирано няма от какво да се безпокоиш!Това е най-често предипсваният медикамент който дават на дечица!И той ще го пие известно време все пак и предполагам ще правите консултация с невролог.Успех и не се притеснявай още веднъж  Peace
Цитирай

Русе

Мнения: 496
И аз сьм давала на дьщеря си за тикове на очите след консулт с невролог.Пьрвите 10 по1/2,после цяло сутрин.Пьрвият пьт рано го прекьснах и тиковете пак започнаха.Наложи се пак да и давам Тиоредазин.На тьи като и аз като теб се страхувах,реших да го сменя.По принцип лечението може да продьлжи месеци.Разрових се вьв форума и намерих  хомеопатичен сироп Киетюд за нервност,нарушения в сьня.Давах и от него не много време/окло2сед./.Слава богу сега няма тикове.А те бяха предизвикани от голямо количество лекарства,които пи продьлжително време.Ако ще си по-спокоина избери сиропа.Тои е за деца.
Цитирай

Абсурдистан

Мнения: 3 316
По принцип тиоридазинът се изписва на деца. Но когато се налага, лекарството е изписано от опитен невролог,  който е преценил всички ползи и вреди, тогава според мен няма нищо лошо да се даде лекарството. Въпросът е много правилно да се прецени доколко детето се нуждае от успокоителни и доколко може да бъде подпомогнато с друга терапия.
Цитирай

София

Мнения: 1 559
Albenafeld, хомеопатичните лекарства, които си давала на детето си, от хомеопат ли бяха предписани?
Питам, понеже хомеопатията успешно лекува състояния като това, което описваш. Та ако едно хомеопатично лекарство не ви е помогнало, явно не е било подходящото за определената ситуация. На твое място бих се обърнала към (класически) хомеопат.
Съветвам те да не даваш въпросния медикамент.
Цитирай

Варна

Мнения: 148
Мисля все пак да се въздържа от него, все пак не става въпрос за тикове при нас. Ще питам за сиропа. Благодаря ти elbosi!  Тиоридазина ще го държа в аптечката за всеки случай. не ми се дават повече лекарства, достатъчно боледувахме напоследък- 4 пъти за месец и половина  Crying or Very sad
А хомеопатичното ни го изписа педиатър, не хомеопат, казва се дормикинд, не помогна въобще.
Още веднъж много благодаря!
Цитирай

София

Мнения: 1 559
А защо не заведеш детето на хомеопат?
Той ще определи подходящото за детето ти лекарство. В хомеопатията лечението винаги е индивидуално, няма универсални лекарства за еди какво си. Тъкмо ще ви помогне и да разредите боледуванията.
Нищо чудно, че изписаното от не-хомеопат хомеопатично лекарство не ви е помогнало. Дормикинд и Киетюд представляват смес от хомеопатични лекарства, което не ги прави хомеопатични лекарства. Подходящото хомеопатично лекарство винаги е само едно в определения момент - това, което покрива цялостната картина на човека (тоталността от симптоми, а не просто някой абстрахиран симптом). Ефектът от разните ...странни смеси от хомеопатични лекарства може да е непредвидим и неприятен.
Цитирай

Русе

Мнения: 516
Синът ми ги пи ,когато беше на 2години и 5 месеца. Тръгна на ясла и като го вземех от там след час изпадаше в истерии. Плачеше и се тръшкаше за няма нищо, досега не ни се беше случвало. Пи ги(таблетките) една седмица и като не видях резултат ги спрях,по препоръка на педиатъра,който му ги изписа. Успокои се и стана отново лъчезарно дете едва след като го спрях от ясла(слд месец) . Когато го пуснах на градина, на  3години и 10 месеца, нямахме проблем. Пак мрънкаше сутрин ,че не иска да ходи,но като го прибирахме вечер беше весел и спокоен. Сега си е в къщи ,заради тези омразни болести.
Цитирай
Здравейте!Аз също съм давала Тиоридазин на дъщеря си като беше на 1,6 год.Предписаха ни го по повод,че тя се "захласна" до посиняване 2 пъти в рамките на 1 месец Sad.Тръгнахме по доктори и накрая невролог ни го назначи по схема.Разбира се и аз се ошашках, питах и разпитвах кой ли не, даже д-р Слънчева. Всички отговори бяха-няма нищо страшно в медикамента, нормално е да го изпишат при свръхчувствителни и лесно възбудими деца. Трябваше да го пие 1 месец и после на контролен,но на нея нищо и нямаше и така и не отидохме пак на невролог. После пак ми се захласна 2-3 пъти ,но винаги си имаше причина,а и ми казаха че с възрастта това ще отшуми.Така че,за сега си продължаваме постарому.С две думи-не се притеснявай и спазвай предписаното лечение!
Цитирай

Абсурдистан

Мнения: 3 316
Моето мнение е, че е пълна лудост да се даде успокоително лекарство /колкото и слабо да е то/ на едно 2-3-4 годишно дете, само защото е буйно.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.