Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 ян. 2008, 18:56 ч.

Помощ за цикъл

  • 590
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 47
Здравейте момичета, тъй като чета този форум и ценя Вашето мнение бих искала да ви попитам нещо. Та става въпрос за цикъла ми. През м. ноември ми правиха цветна снимка и тъй като първия път контрастното вещество "изчезна" някъде в мен ме щракнаха и втори път-оказа се че имам запушени тръби-но това е друга тема. И от тогава цикъла ми е на 20 дни, като преди това ми е бил на 28 дни. Възможно ли е да има връзка между двете неща и какво бихте ме посъветвали да предприема. Предварително Ви благодаря за отговорите и съветите!

# 1
  • под земята.... (може и да съм картоф)
  • Мнения: 939
нещо правено ли ти е след ЦС? Нямам кой знае каква идея  newsm78 Това, дето контраста изчезнал - втори път ли са ти "вкарвали" или не?
Провери си хормоните. Виж си ову. Де да знам имам една позната, дето цикъла й се скъси на през 5-6 чисти дни (ама тя не се занимава с бебеправене) и й напускаха всякакви хормони. Да си пила някакви нови лекарства? Да си спряла други?

# 2
  • София
  • Мнения: 7 718
Изследвай се репродуктивните и щитовидните хормони. Няма връзка с цветната снимка.

# 3
  • Мнения: 4 321
Стефи и аз мисля, че няма нищо общо с цветната снимка. Момичетата вече са те посъветвали да изследваш хормоните - това е правилният начин.
Следиш ли овулацията по някакъв начин, знаеш ли колко ти е лутеалната фаза?

# 4
  • B HONDA CIVIC
  • Мнения: 2 423
 Peace
Изследвай се репродуктивните и щитовидните хормони. Няма връзка с цветната снимка.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт