Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 ян. 2008, 11:44 ч.

Странични ефекти от хемеопатични продукти

  • 511
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 9
Здравейте Д-р Слънчева,
давах на дъщеря ми( на 1г. и 8м.) Осцилококцимум(1 доза) и Ферум Фосфорикум(9CH- 5 гранули) сутрин и вечер, както и Бела Дона и Аконит за температурата, докато беше с висока температура 2-3 дни. Това, което ми направи впечатление е, че едната вечер не искаше да заспи до 12ч. и искаше да играе, а на следващата вечер се събуди в 12ч. и играхме до 4ч.. Възможно ли е хомеопатичните продукти да и влияят и да предизвикват тази превъзбуда?
Благодаря предварително!

# 1
  • Мнения: 5 760
Неясен е ехектът на хомеопатичните лекарства върху организма а още по-малко на толкова малки деца. Не би трябвало да ги давате без да има необходимост. Знам, че са на мода, но все пак е добре да се прецени тяхната необходимост. Naughty

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт