За педиатъра ни?

  • 1 283
  • 29
  •   1
Отговори
  • Мнения: 74
Моето бебче е на 5 месеца и тези дни много плачеше защото го боляха ушичките обадих се на педиатъра ни и отидохме на преглед, каза ни да слагаме капки за уши 4 дни и щяло да мине.Така и направихме слагах 4 дни капки пооправи се, но след 2 дни пак започна да пищи обадих се на педиатърката и тя ми каза да отида на другия ден за направление защото днес била първа смяна а аз какво да правя цяла вечер когато детето пищи. Облякох я и я заведох на лекар / естествено си платих/. Това което ме интересува дали на вас ви се е случвало когато детето ви е болно да ви кажат да отидете на др. ден. Не трябва ли дори и когато да не е на смяна педиатъра да дойде в нас за да ни прегледа? Благодаря ви предварително.

# 1
  • Страната на чудесата
  • Мнения: 6 473
Да, нашият настоящ педиатър не изключва телефона си никога и не отказва посещение при необходимост, както е във вашия случай. Не така стоеше въпроса с бившата педиатърка, която реагираше също като описания случай. Да не говорим, че пушеше в кабинета си Close

# 2
  • Пловдив, Раковски
  • Мнения: 115
Оооо,силно ти съчувствам! Не сме имали за сега такъв случай,понеже все още не е боледувал!!!!Но като гледам и нашето педи не е много сериозно и.....направо не знам какво ще правя ....сигурно и аз ще търча да търся друг! Все пак в по-малките градове няма голям избор на педиатри! Sad

# 3
  • Мнения: 1 155
Ако съм на теб веднага бих си сменила педиатъра. Със здравето на детето не трябва да се правят никакви експеримети NaughtyТия лечения по телефона не ги понасям. Нямам думи колко са безочливи тия лекари вече  #Cussing out

# 4
  • Мнения: 641
Ами има и педиатри ,които ходят извън работно време при болни,но аз лично знам само за един такъв в нашия град.Водила съм детето си на частен к-т не само заради работното време ,а и заради некомпетенция на доктора /естествено не ми дава направление,а се опитва да лекува с какво ли не/.

# 5
  • Мнения: 4 406
би трябвало да има часове за посещения в разписанието й. нашата педиаърка има сключен договор с доболнична помощ, когато не е на работа.

# 6
  • Мнения: 8 999
Нашият педиатър има график за прегледи в кабинет /примерно сутрин до 13 часа/, а след това има 3 часа за дом. посещения. Наистина, понеже е много натоварен, понякога се случва да даде наставления по телефона, след като обстойно ни е разпитал за десетки подробности и се е уверил, че случаят не е спешен. Предполагам, че и твоята педиатърка е преценила така - можеш да даваш и панадол или нурофен /те действат и болкоуспокояващо/ освен капките. Болките в ушите не предполагат мигновена лекарска намеса, хвърчащи линейки и т.н.

# 7
  • Мнения: 1 029
Предполагам, че и твоята педиатърка е преценила така - можеш да даваш и панадол или нурофен /те действат и болкоуспокояващо/ освен капките. Болките в ушите не предполагат мигновена лекарска намеса, хвърчащи линейки и т.н.

съгласна съм.Вчера моето дете повърна 2 пъти, звъннах на педиатърката ни, каза какво да направим и каза, че ако има нужда ще се видим в събота, неделя, през нощта, изобщо когато се наложи.Слава Богу днес детето е добре и аз не бих претендирала, че не е дошла вчера до нас , а ми е дала съвет по телефона.Когато обаче наистина е имало проблеми- срещите ни са задължителни Peace

# 8
  • София
  • Мнения: 43 903
Предполагам, че и твоята педиатърка е преценила така - можеш да даваш и панадол или нурофен /те действат и болкоуспокояващо/ освен капките. Болките в ушите не предполагат мигновена лекарска намеса, хвърчащи линейки и т.н.

Има лекари, които не правят дом посещения, други идват , но срещу заплащане, трети имат договори с разни спешни центрове за целта...както сте се разбрали....

# 9
  • Мнения: 1 586
Би трябвало да поеме отговорност,тове е бебе и тя му е педиатър,какъв друг ден,ами ако е спешно?

# 10
  • Мнения: 306
Предишната ни педиатърка вечно ни отсвирваше и вечно ходехме по частни лекари декември не издържах и я смазах  #2gunfireс думи смених я сега съм доволна

# 11
  • Мнения: 9 973
а знае ли човек при кого ще отиде като я смени Thinkingда не стане от трън,та на глог!Аз не съм имала такива ситуации и не мога да кажа нищо,но като се замисля..........и моята няма да се отзове Tired

# 12
  • Мнения: 2 131
Проблемът, според мен, е, че не винаги майката е в състояние да обясни точно за какво става дума. Ако тя каже на педиатъра, че бебето го боли ухо /особено що се отнася до малко бебенце/, въобще няма гаранция, че наистина е така /то все пак не може да каже къде го боли/. Майката не може да постави диагноза, а в притеснението си може да не успее да обясни точните симптоми. Оттук-нататък, каква е гаранцията, че ще бъде назначено адекватно лечение. Затова лекарите не трябва да отказват посещение, особено що се отнася до бебета.

# 13
  • Мнения: 728
клкото пъти съм се обадила на нашия педиатър,в инаги е откликвал. (Нищо че му се обаждам все за глупоcти). Защо не помолиш някоя маика от твоя град да ти препоръча свестен педиатър, за да си сигурна че друг път това няма да се повтори.

# 14
  • UK/София
  • Мнения: 7 681

  На нашата педиатърка съм звъняла извън работно време само за консултация.За щастие не е трябвало да идва до нас.Но знам, че има договор с клиника, която поема дежурствата й извън работно време.Хората там си водят децата, или идва лекар на домашно посещение.

 Не бих могла да изявявам превтенции, че като не е на работа е длъжна да дойде вкъщи да прегледа детето, освен ако не става въпрос за новородено.

 Все пак и тя е човек и има две деца.

Общи условия

Активация на акаунт