Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 1 фев. 2008, 17:06 ч.
  • Преглеждания  554  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 1 378
Здравейте,

направо на въпроса: мога ли да потърся по някакъв начин отговорност на лекарка, отказала ми преглед с основание изтичане на направлението / и изразено от мен съгласие да си заплатя прегледа/? След направени от нея изследвания /гастроскопия/, трябваше да отида за резултатите и за назначаване на лечение. Опитах се да си взема час по телефона, но сестрата ми каза, че за резултати не е необходимо. Когато отидох на място обаче, и след като чаках 1 час пред кабинета, ми беше отказан преглед, въпреки обясненията ми. Лекарката ми връчи изследванията и демонстративно дръпна направлението от ръката ми. Само да уточня, не че могат да ми държат сметка за това, че имам наистина уважителни причини да закъснея за вземането на резултатите. Никога лекар не се е държал така с мен, и съм бясна от факта, че май не мога да направя нищо. След като ми е изтекло направлението, не мога да претендирам пред Здравната каса, а като частен пациент явно може да прави с мен каквото си иска. Няма ли някаква организация, нещо като Защита на потребителите за пациенти, където да мога да сигнализирам?

Реклама
# 1
  • гр.Пловдив
  • Мнения: 2 523
По принцип има - комисия по етика към БЛС, но как ще докажеш всичко написано, имаш ли свидетели които да потвърдят че и при желание да заплатиш прегледа пак ти е отказан? А и тя мотивира ли отказа си? Да не сте се недоразбрали нещо?

# 2
  • Мнения: 1 378
Нямам свидетел, обикновено ходя на лекар сама. Да, мотивира отказа си с това, че нямам час, но преди това те отказаха да ми дадат час, защото нямало нужда.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт