Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

БТК-помогнете!!!

  • 15 фев. 2008, 15:47 ч.
  • Преглеждания  1 987  Мнения  50  Онлайн  1
Отговори
  • Силистра
  • Мнения: 44
Здравейте.Не знам дали я има тая тема,нямах много време да я търся.Който знае,чувал е и е бил в моето положение нека ми помогне.ТАКА А СЕГА И Проблема.На 21.12.2007г. сключихме договор с БТК за Интернет услуга ADSL,модема го получихме на 17.12.2007г. като през това време нямахме дом.телефон защото станало някакво преплитане.Включихме модема и няма НЕТ.Така започна звънене на тел.070017111 на който никой не отговаря.Пускат ти музика и ти чакаш ли чакаш.След 02.01.2008г.ходихме до БТК и ни дадоха още един номер на който никой не вдига.След това звънях на някаква гореща линия и вдигнах скандал и пратиха техници на 11.01.2008г.(петък) към 16.45.Забравих да спомена,че 1 път се свързах  с 0700..... и ми казаха ,че при тях отчитало че получавам сигнал така,че нищо не могат да направят.Историята е много дълга.След много нерви имаме НЕТ,но и ГОлЯмА СмЕТКА НА ТЕлЕФОНА.Къде да се жалвам и кой ще ми обърне внимание.Благодаря ви за търпението,но newsm61.Чакам отговори.

Реклама
# 1
  • Мнения: 607
  Добре дошла в клуба! БТК - заД тебе е!

# 2
  • София
  • Мнения: 1 524
0800 15 500 - Сигнали, рекламации и жалби

http://www.btc.bg/bg/hq.php  - от тук го извадих. Обади се и питай.
Мен ако питаш, най-добре е, човек да си няма нищо общо с БТК.
Късмет желая.

# 3
  • Силистра
  • Мнения: 44
Благодаря ви.Звъннах на080015500 и ми казаха "Жалби и оплаквания на място".Попитах как може да плащам за нещо което не съм ползвала и ми отговориха -Щом е вдигната слушалката се отчита.Немога да се побера в кожата си.Мисля,че е крайно време и този въпрос за БТК да стигне до медиите.А от няколко дни и НЕТА е слаб.

# 4
  • Хасково
  • Мнения: 828
Жалба до Комисията за защита на потребтелите!
Може и в сайта на Комисията да си напишеш жалбата!
Успех!

# 5
  • Силистра
  • Мнения: 44
Жалба до Комисията за защита на потребтелите!
Може и в сайта на Комисията да си напишеш жалбата!
Успех!
                                                                                                                                                     Много ще съм благодарна ако ми пратите сайта. Praynig

# 6
# 7
  • Родом от Благоевград, по стечение на обстоятелствата-в Бургас
  • Мнения: 161
Искам да те попитам- как "На 21.12.2007г. сключихме договор с БТК за Интернет услуга ADSL,модема го получихме на 17.12.2007г. " От къде си взе модема и АДСЛ пакета? Може би ще мога да ти помогна, но ми отговори на това. newsm78

# 8
  • Родом от Благоевград, по стечение на обстоятелствата-в Бургас
  • Мнения: 161
Ако се чудиш защо ти е голяма сметката на телефона, то това е от обажданията на 0700 17 111 - той не е безплатен. Изчакай да си получиш разпечатката и ако е от 0700..... си плати 36 лв. за инжинерна инсталация и проблема ти свършва. Ако си си взела пакета от БТК център намери служителя който ти го е продал и говори с него. Другия вариант е тел 130 00 (повреди), но нямаш файда от комисии, жалби и дела- само харчене на пари са. Може пък ти да си първият, осъдил БТК, знае ли човек  Thinking

# 9
  • Силистра
  • Мнения: 44
Модема ни го достави куриерска служба.Инсталирахме си го сами.Проблема не беше в инсталирането,а в неправилното свързване на телефон и НЕТ.Технически несвършена работа.мисля,че не съм длъжна да плащам за несвършена работа. newsm78Човек е длъжен да плаща за това което получава,а аз не съм получавала отговор отсреща а само МоЛя иЗЧАКАЙТЕ ОПЕРАТОРЪТ ЕЗАЕТ и...бля...бля..

# 10
  • Родом от Благоевград, по стечение на обстоятелствата-в Бургас
  • Мнения: 161
Изпрати ми на ЛС номера на домашния си телефон. Аз имам познати и ще се вдигне малко пара. #2gunfire

# 11
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 6 104
Жалба до Комисията за защита на потребтелите!
Може и в сайта на Комисията да си напишеш жалбата!
Успех!
Това не е от тяхната компетенцията
Ще я препратят към Комисията по Далекосъобщенията

# 12
  • Мнения: 293
За БТК не ми говори,колкото жалби сме написали и телефони навъртяли за 8месеца не е истина.Веднъж да ми изтече договора.... #Cussing outОт няколко дни пак си играем на тука има,тука няма ама вече свикнахме.

# 13
  • Ориндж каунти
  • Мнения: 80
Пиши до Комисията за защита на потребителите.
там не става дума за адвокати, дела и такси. Те си имат методи да натискат компаниите, като резултата, ако сте прави, обикновено е извънсъдебно споразумение с някаква компенсация.
Изобщо не ги оставяйте намира. Раздухайте случая колкото може повече. Мисля ,че с КЗП определено ще имате резултат.

# 14
  • гр.София
  • Мнения: 492
Можеш да напишеш жалба и до КРЦ, БТК пада под тяхната юрисдикция и със сигурност ще им направят проверка и ще обърнат внимание на проблема ви Peace.
Успех ти пожелавам и аман от БТК!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт