Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 17 фев. 2008, 15:43 ч.
  • Преглеждания  614  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
 какво да направя от една седмица детето ми е неспокойно,отказва ядене набъбнал е долния венец,а аз давам всяка вечер по 2,5ml нурофен иначе неможе да спи и плаче

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Нурофе и други като панадол, ефералган не могат да се ползват безразборно и дълго време- детето може да се алергизира и когато действително му трябват няма да имате много средства за избор. можете да мажете венчетата с Дентинокс и разбира се търпение! Hug Всички бебета става в тезе случаи по-неспокойни и капризни. Stop

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт