Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 18 фев. 2008, 01:35 ч.
  • Преглеждания  294  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 24
Искам да попитам колко време след приемането на таблетката тя се усвоява от организма? Ако 30 минути след приемането съм имала разстройство, възможно ли е таблетката да не е била усвоена и да няма действие от нея? В момента нямам възможност да се консултирам с гинеколог, така че моля ПОМАГАЙТЕ!!!!! Да пия ли следващата таблетка или да направя почивка и да си почна новата опаковка следващия месец???  Confused Confused Confused  Благодаря!!!

Последна редакция: пн, 18 фев 2008, 01:42 от MaL4ooo

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 1 334
Пий както си ги пиеш обикновено и хич не го мисли. Таблетките се разтварят относително бързо, но организма не се освобождава чрез стомашно-чревния тракт и за 30 мин. Неприятно е ако повръщаш.  Peace

# 2
  • varna
  • Мнения: 404
разстройството няма общо,пий си както до сега-по схема!

# 3
  • Мнения: 24
Нов проблем...явно съм хванала някакъв вирус, защото вчера повърнах (веднъж) но беше 5 часа след като пих хапчето. В упътването пише че е опасно ако се повръща до 3-4 часа, но все пак да попитам трябва ли да правя нещо по-специално сега??? Или всичко е наред? Благодаря още веднъж!!!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт