Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 18 фев. 2008, 14:15 ч.
  • Преглеждания  360  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
Моля помогнете ми Simple Smile Пия Новинет, но вече 3 месеца не спирам да кървя и ми писна. Явно организма ми неще и неще да свикне с тях. Искам да разбера как и кога мога ги  сменя.

Реклама
# 1
  • Мнения: 423
Като свършиш последната опаковка можеш да ги смениш с други. Но по-добре отиди на гинеколог и кажи проблема си, за да ти направи изследвания и да ти изпише най-подходящите за теб противозачатъчни. Аз 9 месеца пих Логест, направих един месец почивка и сга съм на Жанин. Аз ги спрях първите ми хапчета, заради това, че започнаха да ми излизат едн гадни червени пъпки, които никога не съм имала преди това.
Желая ти успех!

# 2
  • София
  • Мнения: 1 334
Това, че си имала кървене означава, че препарата не е бил подходящ за теб. Консултирай се с гинеколог и може би е добре преди да ти изпише нещо, да и направи изследване на хормоните.

# 3
Благодаря момичета! Днес ще се консултирам с чичо доктор и ще доложа за резултата Simple Smile

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт