Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 41
 Здравейте д-р Слънчева ,
синът ми  от 6 дни стемпература 37,2-37,7 макасимум ,като от 2 дни сме започнали прием на  оспексин и днес отново на 2 пъти температурата беше пак 37,1 .Направили сме изследвания на кръв и урина и всички показатели според нашата лекарка са нормални. Имам резултат от по-предно негово изследване на кръвта и при сравнение се вижда ,че нивото на тромбоцитите за 1 месец  е спаднало от 350 на 157,това според вас обезпокоително ли е? А и все още ни тормози въпроса от какво се повишава температурата му ?Ще ви бъда благодарна да изразите вашето мнение.
Цитирай


Мнения: 5 760
Няма магическо лечение. Ефектът от антибиотика се очаква да доведе до спадане на температурата след 72 ч. от началото на лечението и понякога има остатъчна температура поне още 2-3 дни. Тази температура 37,1 е много ниска и почти в границата на нормата, така, че не мисля, че има място за тревога. Обличайте детето по-леко, защото те трудно регулират температурата и това може да е причината за тези стойности.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.