Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 18 фев. 2008, 22:51 ч.
  • Преглеждания  2 030  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 15
Здравейте момичета!
Не открих такава тема тук-/извинявам се,ако се повтаря/.Искам да помоля за съвет и информация.
Изгубих близнаците си в 17г.с. на 19,12,2007-оттогава имам проблем с менстр.цикъл.Първият нормален започна 28 дни след абразиото,но след него минават вече повече  от 30 дни и все още не е започнал следващият/втори/-при все че никога преди това не съм имала каквито и да било проблеми с МЦ.
Въпросът ми е -Незнам доколко са нормални подобни отклонения?Кога се нормализира цикъла ви след мисед аборт.
И с извинение,че ви връщам към неприятни спомени.
Благодаря!
Милена

Последна редакция: пн, 18 фев 2008, 22:57 от _Милена_

Реклама
# 1
  • Мнения: 184
Миленка,

при мен първите три цикъла идваха даже на 33-35 дена, след4-тия месец започнаха да се нормализират - трябва да отчетеш стреса, който си приживяла - хормоните са доста чувствителни на психическото ти състояние, при мен даже ендокриноложката отказа да правим изследвания на хормоните първите три месеца, поради същата причина. Но ако нещо те притеснява най-добре се обади на гинеколога си.

# 2
  • София
  • Мнения: 15
Vassi, благодаря ти много!  Hug Ще си запиша час при гинеколог-така ще е най-добре. Мисля си,че е напълно възможно да е от стрес.

# 3
  • Мнения: 4 321
Миличка, възможно е все още хормоните да не са се нормализирали след аборта Sad и за това да се получава такова забавяне, макар че ако е само ден два по-дълъг цикъла, не е проблем на този етап. И  на мен след абразиото ми дойде цикъла точно на 28-ми ден, ама после имаше цикли и по-дълги и по-кратки. След аборта, обаче започнах да си усещам овулацията, в смисъл усещам болка при овулация.
Изчакай да минат още поне два, три цикъла за да се нормализират хормоните.

# 4
  • София
  • Мнения: 15
Tani, много ми помагате!  bouquet Благодаря!Ще изчакам-явно трябва малко да поуспокоя "топката".

# 5
Здревей, мила! Аз имам един мисед и една мола. След последната ми "бременност" цикъла вместо на 28-мия ден както винаги досега, два пъти ми идва на 30-я ден,  а последния чак на 40-я ден. Казвам ти това не за успокоение, а че просто явно стават аномалии. Ако имаш притеснения и все пак не ти идва, най-добре е естествено да се консултираш с гинеколог.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт