Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Първомай

Мнения: 171
Здравейте момичета.
Ще започна проблема от начало.Преди една година сестра ми направи спонтанен аборт.След аборта уж всичко беше наред ,изследванията добри и лекаря каза след три месеца да опитват пак Те опитват и до сега резултат никакъв.Онзи ден тя ходи при друг лекар който каза че според него е запушване на тръбите вследствие на аборта.До тук добре,но мен ме притеснява това че въпросния лекар  каза че първо трябва да пие някакви хапчета(ще питам какви са)и след това АКО се наложи ще прави цветна снимка.От това което знам и четох тук разбрах че запушване на тръбите се установява със цветна снимка и след това ако е възможно се лекува.
Някоя от вас имала ли е такъв проблем и как се оправихте?Тя е много притеснена и се чуди дали да не потърси друг лекар или първо да се довери на този.
Цитирай

Varna

Мнения: 1 094
Разбира се , че  първо е снимката и после хапченцата, особено ако те са за стимулация, като клостилбегит например. Нека сестра ти да разбере какви хапчета ще пие или още по-добре да се консултира и с друг лекар. Успех!  Hug
Цитирай


Мнения: 4 052
Запушените тръби докторът няма как да ги види без цветна снимка или лапароскопия. А назначаването на "хапченца", предполагам за стимулация /така любимия на всички Клостилбегит/, при съмнения за запушени тръби е не само непрофесионално, а и може да се окаже вредно.
Цитирай


Мнения: 4 320
Запушените тръби докторът няма как да ги види без цветна снимка или лапароскопия. А назначаването на "хапченца", предполагам за стимулация /така любимия на всички Клостилбегит/, при съмнения за запушени тръби е не само непрофесионално, а и може да се окаже вредно.

Подкрепям Вера.
Няма как лекаря да види дали има запушени тръби, ако не е правена цветна снимка или хидротубация. За това може само да предполага, като следствие от аборта, за съжаление.
Пиенето на хапчета, не е препоръчително без да са направени нужните изследвания.
Съветвам мъжът на сестра ти да направи спермограма – може би и там да има проблем.

Цитирай

Първомай

Мнения: 171
Благодаря ви за съветите.Наистина ни помогнахте.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.