Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 22 фев. 2008, 23:49 ч.
  • Преглеждания  390  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
Момичета,трябва ми съвет,понеже май сглупих.  Rolling Eyes Преди пиех Регулон,но го спрях.Този месец исках да изместя цикълът си и реших да го направя именно с него.Обаче не го почнах когато си трябва,а просто един ден се сетих,отидох,купих си опаковка и я започнах.Всичко си беше наред,но на 18-ят ден цял ден с ужасно силни менструални болки и получих зацапване.Притесних се много. Confused След това всичко спря,но на 20-ят ден болките се върнаха и пак кървене.Днес изпих последното хапче,и сега се чудя как да постъпя.Дали след 7дни да започна нова опаковка за да нормализирам нещата или просто да се оставя по течението да видя всичко дали ще бъде наред.Аз не искам да ги пия,ще го направя само ако знам че ще се оправят нещата.Дайте съвет,знам че ще кажете да се консултирам с гинеколог,но никак не ми се иска да слушам как  е безотговорно да ги започвам когато аз си реша и тем подобни,знам че е глупаво и ме е срам.Ще бъда благодарна да ме посъветвате.  bouquet

Реклама
# 1
Никой ли не знае?Моля ви дайте съвет. Praynig

# 2
  • близо до Витоша
  • Мнения: 4 053
постъпка та ти наистина е глупава,
и, за да нямаш проблеми пак, иди и изтърпи малко критика от специалист,
той ще ти даде най правилен съвет  Wink

# 3
Мони * знам,че е така.
И все пак случвало ли се е на някого?

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт