ФАРОС или БРИТАНИКА за първокласници?

  • 27 501
  • 99
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 901
Катя Петрова,
това, което споделяш, е и моя болка.
Но някак добре е да не говорят за  "ансУър", "кюкАмбър" и "спАнд" не-филолозите.
Хубаво е и да им се плаща достойно на онези, които евентуално са учили достатъчно, за да не говорят така зле.
Как стоят нещата в другите школи ми е трудно да преценя.

Просто обаче съм убедена, че при "Британика" става въпрос за лустро без подплата, експлоатация на млади и не дотам компетентни хора, надути цени и много агресивно досадни секретарки на базите. (Не си давайте координатите на секретарките, ако още не сте решили и не искате всеки ден да ви се обаждат, за да ви убеждават, че тяхната школа е мястото за вашето дете.)

Аз не смятам за неетично да посоча в прав текст как една школа се държи неетично както с клиентите си, така и с конкуренцията си. Етиката някак не е сред ценностите на хората, които управляват "Британика", така че какво точно им дължим ние?



# 76
  • Мнения: 7 263
За съжаление един човек завършил английска филология не винаги е перфектният преподавател. ........Много по важна е енергията, желание за работа с децата, енергичност и най-вече мотивация за развитие. Въпросните семинари - вече за радост се организират и доста добри и полезни такива, чието посещение се оказва доста ползотворно, както показва нашият опит. В нашата школа провеждаме и вътрешни семинари няколко пъти в месеца, на които целият екип обсъждаме нови идеи и работата си като цяло. Основния проблем се появява от липсата на желание в хората да полагат усилие за развитието си като преподавател и нагласата, че това да си такъв е много лесна работа - всеки може да я върши стига да знае малко английски. Да, ама не. Нивото на езика е много важно разбира се, но не е всичко. Трябва да си в течение с новостите в преподаването, да си наясно с интересите на децата, как да им привлечеш вниманието, но да запазиш и уважението им и всичко това изисква много труд извън рамките на учебния час - нещо за което много хора не са подготвени и го възприемат като нещо, което не е тяхно задължение. И общо взето нещата са много по комплексни от филологическата диплома (която аз имам, да не помислите, че от яд към вишистите пиша това Stuck Out Tongue), и десетте години стаж.

Надникнах от чисто любопитство в темата тъй като и двете цитирани в заглавието школи не ми се нравят и имам особено мнение за качеството на получаваните знания в тях.
Направо обаче ме грабна постинга на Катя Петрова - първо защото наистина е много важно да си филолог \ или поне аз бих желала с децата ми да работи именно такъв специалист, а не някой завършил 6 месечен курс в ИЧС-то, който си срича по записките\.
Но най-вече ме впечатлиха пасажите от поста и които съм оцветила!
Катя   202uu
И за мен за да работиш с деца и за да им грабнеш вниманието се иска сърце и душа. Иска се вътрешна нагласа и наистина желание да следиш новостите, от които децата се вълнуват. Да съумееш да ги грабнеш и да останеш все пак на висотата си на преподавател.
Има хора, които са родени за такива преподаватели  Peace - хвала им.
В школата, която малкия ми син посещава английския се води от едно доста младичко момиче - 24-25 години - винаги усмихната, винаги спокойна, винаги посреща всяко дете с нещо лично за него - въпросче, картинка, добра дума. Детето за година дръпна страхотно. В същата школа първата му преподавателка по немски - жена на средна възраст, изглеждаща ми професионалист след втория час с него ми обяви, че не можела да му преподава, защото бил невъзможен. Сега немския му води отново едно младичко момиче и от тогава също нямаме никакви проблеми, е освен от време на време някое спестено домашно  Simple Smile от нашия отбор.
Преди три години посещавах курс в АВО-3 и там имаше една седмица курс, на който можехме да се запишем по желание. Курса беше всъщност за преподаватели, а ние бяхме учениците и там те представяха на своите ментори методики на преподаване, свои похвати към учениците си и т.н. По -невероятно приключение и по-полезна седмица не съм имала - всички курсистки \ всъщност преподавателки\ бяха невероятни, какви неща измисляха, как поднасяха материала, какви примери даваха - направо не ми се искаше да свършваме.
Така че има и хора, които гледат сериозно на професията си - дано пък тенденцията се засили и конкуренцията да създаде повече преподаватели мислещи като Катя Peace

# 77
  • Мнения: 162
Мерси Simple Smile. Аз също искрено се надявам да стават повече хората в тази сфера, които си вършат работата със сърце, защото наред с уменията и квалификацията, това е най-важното, когато става въпрос за деца (че и за възрастни Simple Smile. Само да добавя, че липса на филологическа диплома, не означава непременно липса на ниво по езика. Аз лично познавам прекрасни преподаватели с много добро ниво на език, без диплома за такъв, или пък със международен сертификат за език, което не е малко нещо. Това да допълня защото моят пост тръгна от мнение как не се искали дипломи.  Peace

# 78
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
... много агресивно досадни секретарки на базите. (Не си давайте координатите на секретарките, ако още не сте решили и не искате всеки ден да ви се обаждат, за да ви убеждават, че тяхната школа е мястото за вашето дете.)

В това няма и дума истина.  Naughty
За 2г. въпросните секретарки (които са много приятни и интелигентни момичета) са се свързали с мен точно 2 пъти. С ценно инфо за мен, което аз в забързаното ежедневие съм подминала. Евалла им. Аааааа и не ми се налага да се обяснявам 2ч. кое е моето дете. Само казвам, аз съм майката на еди-си-коя и точка. Веднага следва да съм разпозната и аз и детето ми.
Не казвам, че Британика е перфектна. Имат си трески за дялкане, но като цяло методите им на обучение (а и на наказания  Flutter) водят до положителни резултати. Сега щерката не обелва и дума на бг в нас... Нейната мис им е казала навсякъде и по всяко време да говорят на английски.  Joy
Както и да е. Това го споделих в кръга на майтапа.

Мисля си, че е хубаво да се ходи на школа. Но след време няма да е лошо да се включи и някой частен учител.
А Фарос, Британика, Медиа, Оксиния или друга школа - те са си за себе си. Важен е най-крайният резултат.
Та ако искате след 5-10г. можем пак да обсъдим школите  hahaha

# 79
  • София
  • Мнения: 4 039
Не знам дали тук е мястото на въпроса ми, но ще пробвам.

Някой има ли впечатления от "Училища Европа"? На сайта им има някакви сертификати и т.н. , които ,обаче, на мен нищо не ми говорят. А и не означават,че са добри , за подготовка на дете. Затова моля за мнения!

# 80
  • Мнения: 7 263
aunt Ogg много е важно в конкретната школа какви са преподавателите. Именно от училища Европа бяха тези преподавателки, за които говоря и които демонстрираха върху нас уменията си да преподават. Подготвяха се да получат някакъв международен сертификат - Делта, Селта / не запомних кой от двата беше/ - много ми харесаха дамите и подхода им беше невероятен.

# 81
  • София
  • Мнения: 4 039
Ха сега де! Аз от това , в Младост се интересувам. Но как мога да преценя кой преподавател какъв е? Писах им е-мейл, като ги помолих за повече обяснения-каква е програмата им за предучилищна, график, цени и т.н. Трети ден никой не благоволи да ми отговори, което ми прави изключително лошо впечатление!

# 82
  • Мнения: 2 131
... много агресивно досадни секретарки на базите. (Не си давайте координатите на секретарките, ако още не сте решили и не искате всеки ден да ви се обаждат, за да ви убеждават, че тяхната школа е мястото за вашето дете.)

В това няма и дума истина.  Naughty
За 2г. въпросните секретарки (които са много приятни и интелигентни момичета) са се свързали с мен точно 2 пъти. С ценно инфо за мен, което аз в забързаното ежедневие съм подминала. Евалла им. Аааааа и не ми се налага да се обяснявам 2ч. кое е моето дете. Само казвам, аз съм майката на еди-си-коя и точка. Веднага следва да съм разпозната и аз и детето ми.
Не казвам, че Британика е перфектна. Имат си трески за дялкане, но като цяло методите им на обучение (а и на наказания  Flutter) водят до положителни резултати. Сега щерката не обелва и дума на бг в нас... Нейната мис им е казала навсякъде и по всяко време да говорят на английски.  Joy
Както и да е. Това го споделих в кръга на майтапа.

Мисля си, че е хубаво да се ходи на школа. Но след време няма да е лошо да се включи и някой частен учител.
А Фарос, Британика, Медиа, Оксиния или друга школа - те са си за себе си. Важен е най-крайният резултат.
Та ако искате след 5-10г. можем пак да обсъдим школите  hahaha
Напълно съгласна, но с инфо за Варна!А най ме радва факта, че е влюбена в англ. език и го учи с удоволствие, не по-задължение, заради некомпетентна учителка в у-щето!Дано си останат и догодина същите преподаватели в школата Peace.

# 83
  • Мнения: 7 263
Според мен най-добре отиди на място във всяка школа, която си набележиш. Няма такъв мейл дето да замени личните впечатления. Не е лошо да имаш и мнение от някой родител, чието дете посещава школата, но въпреки това всеки сам преценява плюсове и минуси за детето си, всеки има различни критерии. Специално аз не познавам никой от школата в Младост, дори не знам къде се намира.

# 84
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
, дори не знам къде се намира.

Зад Читалището в Мл.1 са..., в блокчето отзад. Аз ходих до тях, когато исках да запиша детето си на школа и не ме "грабнаха". А са ми под носа буквално.
Но беше преди 2.5г. Може сега да е друго.

# 85
Здравейте,
и ние сме в Младост. Подържам мнението на Lennyh да се отиде на място във всяка школа и да се получи максимум информация за методиката на обучението и за преподавателите. Преподавателите са МНОГО важни, в крайна сметка, колкото и хубава да е системата- преподавателите я ПРЕ по ДАВАТ...не е хубаво и не говори добре за школа ако има текучество и неграмотни и неквалифицирани преподаватели. Голямата ми щерка беше една година в Британика, е за 1 година и смениха 3 преподавателки, две от които студентки....в последствие (късно за съжаление) разбрах че те са нарицателни с това текучество...почти навсякъде! Сега учат и двамата (малкият завършва 2ри клас) в Медиа и сме много доволни. ( е и те имаха бременни госпожи,които излязоха по майченство, май и Катя Петрова беше от тях...виждали сме я в Младост...ама това е друго и дай боже всекиму!-:) Тази школа са в асоциацията на Кембридж училища и сега станаха лицензиран център за някакви лондонски изпити и сертификати...Пиърсън. Голямата ми дъщеря ( 8кл. )взе сертификат FCE миналата година, сега учи за следващо ниво и учи детето- през последните 2 години, с голямо желание ходи и си обожава учителката. Мисля че е важно децата да получават и външно, реално (британско) оценяване на обучението, което получаваме тук.
И понеже темата е за първи клас да ви споделя за малкият: от 1ви клас учи, хубава, забавна система с мултимедийно обучение. За мен е най-важно на тази възраст (начален клас) да му е супер интересно, да ходи с желание и да не губи интерес към езика, защото ако на тази възраст го пре-натоварят с учене, с непосилни домашни или загуби интерес от скучно преподаване, го губя изцяло за идеята чужд език! Сега ходи с такова желание, че пожела сам да пробва да направи тест за най-ниското ниво на международните лондонски изпити за деца. Вярно, че това ми идва допълнителен разход и че този сертификат няма да му трябва в 3ти клас Grinning но не мога да го спра детето, като има толкова голямо желание да учи...та и да го изпитват даже! Това е важното за мен, а на всички бъдещи първокласници и на вас- мами...успех в избора на ВАШАТА школа!!!  Hug

# 86
  • София
  • Мнения: 38
някой има ли отзиви от BBC център на ул.княз Борис 67 в София

# 87
  • Мнения: 2 708
А какво точно те интересува Peace

Аз съм страшно доволна. Сериозни преподаватели, взискателни и прекрасни в същото време. Том пък е любимец на децата. Преди него имаше един шотландец, а най-първо една американка (зависи колко продължителен им е договора). Винаги имат веднъж седмично с чужденеца и веднъж с българския преподавател. Не знам какво точно те интересува, но освен хубави неща, друга няма какво да ти кажа. Има и чудесна библиотека с английски книги, която се ползва безплатно от децата, стига да има желаещи за четене. Аз не бих могла да купувам толкова английски книги. Можеш и филмите на ББС да взимаш, макар че повечето са на касети. Групите са малки, така че може да се работи с децата доста добре. С едни и същи г-жи сме си от самото начало, като те си се въртят, според нивото, пък и някой път по заместване, но познават детето от първия ден. Винаги, когато се обадя и само кажа името, могат да ми кажат как се справя детето, защото го знаят от първия момент. Знаят абсолютно точно къде и какво куца, къде е силна и кога я е мързяло - било едната, било другата, че са ми два броя там. Ако нещо конкретно се сетиш, стига да знам отговора, ще пиша.

# 88
  • Sofia
  • Мнения: 823
А какви са цените?От колко часа се провежда обучението?

# 89
  • Мнения: 2 708
Цените са дадени ТУК и са в диапазон, според нивото. Като се обадите, може да получите информация за конкретното ниво. Естествено, правят изпит за определяне на нивото за деца, които вече са учили някъде.
Часовете и дните се определят след началото на учебната година и зависят от това коя смяна са децата в училище. За всяко ниво и смяна има избор от поне 2 варианта за дни и часове. От тази година, са изготвили договор, с който много хубаво са описани задълженията и на двете страни. Оказа се, миналата година, че в едната група имаше няколко деца, които пречеха на работата на всички. Дори родителска среща имаше по темата, но за съжаление родителите им ги нямаше тогава. Сега, с новия договор, ако има такива деца, които системно пречат на всички останали, центъра ще има възможност да ги изключи. Аз лично съм за поддържане на нивото и изскванията и това, че са съгласни да се лишат от приходи, но да гарантират едно качествено обучение е много важно.

Общи условия

Активация на акаунт