Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Daite mi suvet

  • 25 фев. 2008, 17:45 ч.
  • Преглеждания  467  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
Zdraveite na vsi4ki,iskam da vi pomolq za 1 suvet.Az sum na 19 i skoro pravih abort.Sled tova zapo4nah da piq protivozatatu4ni hap4eta(ve4e 2ri mesec),dali sled vreme kato re6a da si imam bebe,tezi hap4eta nqma da povliqqt po otricatelen na4in ?

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 4 264
Няма да повлияят, спокойно. Нали хапчетата са ти предписани от гинеколог? Много е важно, защото той би се съобразил конкретно с твоя случай и би ти изписал точно нужните за теб.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 334
Темата не е за тук, моля да бъде преместена

Към авторката: Пиши на кирилица!
Не, хапчетата няма да повлияят отрицателно. Пази се занапред. Няма по-ценно от здравето. Не пропускай поне един профилактичен преглед, за да си сигурна, че всичко след порцедурата е наред  Peace

# 3
  • София
  • Мнения: 7 718
Няма да повлияят, спокойно. Пази се.

# 4
  • varna
  • Мнения: 404
не влияят,пий си ги спокойно!

# 5
  • София
  • Мнения: 30 672
Няма да повлияят. Някои жени забременяват веднага след спирането на хапчетата, други малко след това.
Аз лично пих няколко години противозачатъчни.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт