Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте!
Приемам еутирокс,защото ми поставиха диагнозата хипотиреоидит на Хашимото...
пия го от месец...Искам да попитам хората,страдащи от това заболяване и приемащи тоя медикамент,имате ли странични ефекти,освен еутирокса ,взимате ли някакви витамини,хранителни добавки?От както пиуя еутирокс ,наблюдавам значителен косопад..не мога да преценя,дали той е причината...трябва ли да приемам някакви витамини?Ендокриноложката не ми предписа нищо друго,освен еутирокса и селеногин...
Благодаря Ви предварително!
Цитирай

Варна

Мнения: 160
Аз пия Еутирокс за малко увеличена щитовидна жлеза. Много е странна ситуацията при теб, защото проблемите с щитовидната жлеза водят до косопад (както беше с мен), а лечението би следвало да води до обратния ефект. За подсилване на косата ( а и още много други неща) - Геритамин или Герикапс. Аз лично съм много доволна от тях.   amiiii
Цитирай
Това се чудя и аз...Възможно е да се дължи на неподходящ шампоан(или поне ми се ще да е така)
и преди съм страдала от косопад,но сега е чудо невиждано Sad не знам как да реагирам...май ще трябва да посетя лекарката по-рано ,от колкото си мислех.. newsm78
благодаря ти 
Цитирай

София

Мнения: 261
Здравей, и аз съм на euthyrox от около 1.5 г. и странични ефекти нямам. Не би следвало да имаш проблем от него - това всъщност си е синтетичен хормон FT4, тъй като твоята жлеза не го набавя в необходимото количество. Би трябвало дори да се чувстваш по-добре. Предполагам че ще ти следят редовно TSH и FT4 докато ти нагодят дозата, редно е да те следят на 20-30 дни докато ти се нормализират стойностите (ако не са ти в норма). Успех
Цитирай

между ад и рай

Мнения: 432
Има тема за Хашимотото.Прочети я.Косопада най-вероятно ти е от заболяването ,а не от лекарствата.Аз пих 2мес. витамин А и Е докато ми спре косопада.Успех. Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.