Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 28 фев. 2008, 15:51 ч.
  • Преглеждания  2 769  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 641
Здравейте. Голямата ми дъщеря пие в момента "аугментин".Сутринта закуси варено яйце и след обед получи обрив като копривна треска. Същото се получи и по никулден ,но тогава вечеря риба /хек/ и още същата вечер се изрина. Възможно ли е и двата пъти да е алергична реакция от рибата и яйцето в комбинация с антибиотика или е от него?

Последна редакция: чт, 28 фев 2008, 20:30 от Рамбо Силек

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Трудно може да се каже, кое е първопричината. Ако досега не е получавала обрив от яйце или риба, значи антибиотика е причината за обрива. При следваща инфекция и необходимост от антибиотик е добре той да не бъде от пеницилиновата група.

# 2
  • Мнения: 641
Забравих да уточня ,че и двата пъти получи обривите на 3 или 4 -я ден от приема на антибиотика /когато яде въпросните храни/.Възможно ли е ако е от него толкова късно да даде реакция. Много Ви благодаря .

# 3
  • Мнения: 5 760
а, за да се получи алергична реакция трябва натрупване на алергена, но с времето този интервал се скъсява.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт