Въпрос за връщане на пари, след купуване на стока

  • 5 271
  • 36
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 750
Аз ако съм....няма ти върна парите!
То всеки ако тръгне така да прави като теб.... ooooh!
Разбирам да имаш уговорка,че са за подарък...че нещо ако номерът не е точен...срещу замяна...ама ти брутално да си искаш парите,щото видиш ли са ти малко големи....Ми, да си мерила,да си гледала и да си преценила точно!Какво са ти виновни продавачките!Сама си си виновна!Следващият път....два пъти мери един път режи!
Аман от купувачки като теб дето незнаят какво искат! Crazy
И колко струват тези обувки....50 лв!? Thinking
Ник'ви комисии и агенции няма ти помогнат,защото не си права! Naughty

# 16
  • Мнения: 73
Точно това имам предвид и аз ,какви сте вие КЛИЕНТИ много важно вие се помислихте за господ.Много лошо разбирате израза клиента винаги има право

# 17
  • София, откъм тъмната страна
  • Мнения: 246
А вие да не сте от продавачките, дето клиента им е виновен, че изобщо е влязъл в магазина да им разваля рахата и люпенето на семки.
Клиента абсолютно винаги има право, дори и да е блял като си е купувал нещо. Това също си е негово право.

# 18
  • Мнения: 4 585




Гледайте си работата, магазинерки!
Беше то, при соца. Минало.

# 19
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Ако обувките не са дали дефект, според действащият закон в РБ, продавачът няма задължение да ти замени или върне каквото и да е.

Ще е въпрос на добра воля от негова страна да направи замяна в този случай.
Ако пък обувките са носени и им личи, нищо не може да направиш.

Това е положението.

П.П. Ако темата се превърне в "гадните продавачи vs. гадните купувачи" няма да просъществува дълго, знаете...

# 20
  • Мнения: 1 418
Една приятелка работеше в магазин за бельо.Клиентка
си купува потник.След месец се връща с потника и казва-
Върнете ми парите!-а потника прилича на парцал от
носене.
Медала винаги има две страни...

# 21
  • Мнения: 3 835
Аз доколкото разбрах Delight връща обувките на 100% неупотребявани, не ги е носила. Много често се случва да не успееш да прецениш в магазина удобството на обувките, колкото и да ходиш напред, назад с тях. Както каза Вълчо, от една обувка основно се иска да ти е удобна, за съжаление при нас жените, това в повечето случаи не е от първостепенно значение. Според мен, клиентът наистина трябва да се ползва с уважение и да бъдат ухажван, дори и когато не е съвсем прав и е недомислил добре, купувайки си определена стока. (Ако искаш да се върне в магазина ти, ако не искаш, проблема си е твой). Щом връща стоката в първоначалния й вид, по основателни причини и не е в състояние да си избере друго, редно е да уважат желанието й.
На мен са ми връщали пари. Бях купила на дъщеря ми едни скъпи и красиви обувки. След една седмица отдолу, в предната част имаше дупка. Занесох ги в ужасен вид, казаха ми, че била карала колело, била ги търкала в пясък и не знам си какво. Казах им, че на обувките никъде не е упоменато как точно трябва да се ползват и никакви обстоятелства не оправдават дупката отдолу и ми върнаха парите. Crossing Arms

# 22
  • Мнения: 6 206
За да може да докаже правомерността на своите действия, потребителят трябва да пази всички съпътстващи сделката документи (оферти, фактури и др.) и да отправи уведомлението за отказ от договора по начин, който позволява да се докаже датата, на която то е направено (напр. писмо с обратна разписка, нотариална покана, телеграма, куриер).

Ако желае да се откаже от договора, потребителят трябва да върне обратно на търговеца предадената вещ в състоянието, в което я е получил, в противен случай, търговецът има право на обезщетение за намалените потребителски свойства. Поради тази причина, законът за защита на потребителите задължава потребителя да съхранява грижливо получените стоки до изтичане на срока за отказ.


http://www.kzp.bg/
Това по никакъв начин не го тълкувам, че могат да се върнат пари. Но аз не съм адвокат.
Обаче в такъв случай важи ли за моята първа любов БТК и отка от интернет, защото са ме заробили с двегодишен договор, а аз не ги искам вече. Мога да ли да се откажа тогава? Не ги искам... Нали съм клиент. Simple Smile

# 23
  • Мнения: 73
А вие да не сте от продавачките, дето клиента им е виновен, че изобщо е влязъл в магазина да им разваля рахата и люпенето на семки.
Клиента абсолютно винаги има право, дори и да е блял като си е купувал нещо. Това също си е негово право.
не не сам от продавачките,но и ненавиждам хора които търсят под вола теле.А като е блял като е купувал да си носи последствията и това си е негово право

# 24
  • Мнения: 4 585

Ти може да ги ненавиждаш, но те имат права.
Не говора за морални  и етични норми на поведение, а за реални, узаконени права.
От всека стока се очаква да задоволява някакви потребности, да изпърнява някакви
функции, независимо дали са описани в технически условия, сертификат за качество и др.
Напримар нокторезачка - очаква се да реже нокти.
Ако не удовлетворава очакванията на клиента, той е в правото си да я върне, независимо
че и здрава. От едни обувки потрабителят очаква да ходи с тях. Не да му причиняват болка.
Не е задължително да се скъсат, разпорат, разлепят.

# 25
  • София
  • Мнения: 2 162
Цитат
Ако желае да се откаже от договора, потребителят трябва да върне обратно на търговеца предадената вещ в състоянието, в което я е получил, в противен случай, търговецът има право на обезщетение за намалените потребителски свойства. Поради тази причина, законът за защита на потребителите задължава потребителя да съхранява грижливо получените стоки до изтичане на срока за отказ.

Това от къде го извади? Вярно, че го прегледах отгоре- отгоре, но не можах да открия такъв текст в закона. Да не би да се отнася само за дистанционните продажби?

# 26
  • Мнения: 454
Аз ако съм....няма ти върна парите!
То всеки ако тръгне така да прави като теб.... ooooh!
Разбирам да имаш уговорка,че са за подарък...че нещо ако номерът не е точен...срещу замяна...ама ти брутално да си искаш парите,щото видиш ли са ти малко големи....Ми, да си мерила,да си гледала и да си преценила точно!Какво са ти виновни продавачките!Сама си си виновна!Следващият път....два пъти мери един път режи!
Аман от купувачки като теб дето незнаят какво искат! Crazy
И колко струват тези обувки....50 лв!? Thinking
Ник'ви комисии и агенции няма ти помогнат,защото не си права! Naughty


Ти май си от продавачките. Не се обиждай, но и ти не си много права. Не искам да изпадам в такива детайли, заради които основателно може да ме обвините в показност, но първо магазина е Bata в Сити Центъра. Второ обувките там не струват 50 лева и трето купих си три чифта обувки и мисля, че има правото да имам поне малко претенции. Да предложиха ми да ми ги сменят с други, но просто не си харесах. Още като ги връщах жените бяха относително любезни, но не достатъчно. вече ми е ясно, че пари не се връщат, но имаше доста гадни мнения, че веднъж като си се прецакал да купиш нещо и край. За да приключва темата ще кажа,че вече една седмица обувките, които върнах си стоят в магазина и днес ще отида да си взема други. Много лесно се палите да знаете. А и още нещо разбира се, че обувките не са носени - върнах ги 2 часа, след като ги купих.

# 27
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
в 3 дневен срок май имаш право да върнеш техника..., но за обувки?!  Rolling Eyes

В ССЦ и ние връщахме обувки, които текат като лейки, а са уж зимни. Не ни върнаха парите, а казаха - изберете си друго.

# 28
  • Мнения: 502
Би трябвало да се връщат и пари,не само да се подменя стока.Но това само при положение,че клиентът не злоупотребява с правата си.Знам следните случаи:железарски магазин-"Бихте ли ми заменили този стълбищен автомат,защото като го монтира съседа ми,изгоря още същия ден!","Ами тези уплътнения не стават,може ли да ги върна?" (всички вече са смачкани!),"Тази връзка за бойлер нещо протече,май мъжа ми я пренатегна?"...В България девиза "Направи си сам!"винаги е бил на уважение,но ...не всеки разбира от всичко,нека не се залъгваме.

# 29
  • Димитровград
  • Мнения: 1 742
Добре,нали искаме да ставаме европейци,редно е ако нещо не е на ред в дадена стока да може да се замени или да се върнат парите.Продавачките също може да не знаят какъв е реда.
И между другото-аз работя като продавачка в момента.Връщам парите на хората и да ми се махат от главата.Има си книга за рекламации,от миналата година е задължителна.

Общи условия

Активация на акаунт