Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 5 март 2008, 11:33 ч.
  • Преглеждания  983  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 844
Здравейте, д-р Слънчева!
 Много съм притеснена от пъпките които покриха цялото тяло на сина ми  Cry. Започна прием на антибиотик / Amoksiklav 312.5mg/5 ml/ в ден сряда / 27.02.2008 г./ до вчера след което се появиха пъпките, в началото бяха по - малко, но до вечерта обрива продължи да се изявява. След консултация с лекар  започнахме нов прием на лекарства -  давам Кларитин по 5 мл. на ден и още един сироп който за първи път давам Еуреспал 2 мг. по 5 мл. три пъти на ден. Сутринта пъпките бяха още повече,  детето се чувства добре като изключа само упоритата  кашлица.
Моля Ви за съвет. Предварително БЛАГОДАРЯ!

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Добре е да се спре този антибиотик и да се прецени необходимостта от друг антибиотик извън групата на Пеницилина.
Кларетинът трябва да го давате сутрин на гладно.
Еуроспалът е за кашлицата.http://www.drugs-bg.info/drug_info.php?drug=148

# 2
  • Мнения: 844
Благодаря Ви, за съвета! Спряхме всички лекарства и започнаха да ни бият урбазон, капки Фенистил и разтворим Калции с витамин Ц.
Обривът е доста упорит, но пъпките започнаха да изчезват.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт