Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 март 2008, 10:11 ч.

зачервени слабини

  • 831
  • 1
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 329
Синът ми е на 1г. и 6м. боледувахме от остър ларингит и приемахме преднизолон по схема, демефан сироп, зиртек, който и сега приема, но без да има разстройство получи силно зачервяване на кожата, предимно слабините и тестисите, както и лек подкожен обрив по крачетата, около памперса, много е болезнено, при смяна на памперсите го измиваме, защото от мокрите кърпички плаче, правим баня с лайка, еднократно го мажа с клотримазол и редуваме в останалото време с крем на цинкова основа, за няколко часа избледнява, но остават червени петна. Безпокои ме дали това не е алергична реакция от лекарства или към памперсите, защото друго съприкосновение няма и с какво бих могла да го лекувам? Благодаря предварително.

# 1
  • Мнения: 5 760
Все пак тези промени и обрив е добре да се видят от лекар. Най-добре се консултирайте с дерматолог.



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт