Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Нощна тарифа?!

  • 11 март 2008, 17:57 ч.
  • Преглеждания  2 087  Мнения  27  Онлайн  1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 1 516
Току що си проверих сметката за ток по телефона. Ужасяващо голяма е  #Crazy #Crazy #Crazy.След това погледнах старата сметка - за месец януари и в нея няма нощна тарифа. Отчетена е само дневна?!?! Да не би тихомълком да са махнали нощната? ?!?!?!

Реклама
# 1
  • Мнения: 607
Добре дошла в клуб "Преебани от Енергото".  Сега поеми дълбоко въздух и си сипи чаша студена вода. Това беше.

# 2
  • Мнения: 9 817
Не знам дали са махнали нощната тарифа, но и при мен е същото. newsm78

# 3
  • Мнения: 13 121
На нас ни смениха електромера наскоро. Новият изобщо не отчита нощна енергия - седи си на 0. Видях инкасаторката, когато засичаше и й обърнах внимание. Тя каза, че щяла служебно да начисли 1/3 от консумацията като нощна, както и щяла да се обади на техниците да го сменят. Е, досега никой не е дошъл да го смени. Очаквам с нетърпение да видя какво ще има да се плаща този месец.  Mr. Green

# 4
  • Дания
  • Мнения: 379
При нас последните 2 месеца сметките са двойни Sick

# 5
  • Ямбол
  • Мнения: 21 203
Не, при нас си има нощна.
Да не би да ти е от електромера - може да е развален.
Или да е според дружеството, нали сме разделени на райони.

# 6
  • Самоков
  • Мнения: 1 812
На нас ни смениха електромера наскоро. Новият изобщо не отчита нощна енергия - седи си на 0. Видях инкасаторката, когато засичаше и й обърнах внимание. Тя каза, че щяла служебно да начисли 1/3 от консумацията като нощна, както и щяла да се обади на техниците да го сменят. Е, досега никой не е дошъл да го смени. Очаквам с нетърпение да видя какво ще има да се плаща този месец.  Mr. Green

И на мен ми се случи съвсем същото миналия месец.  Shocked Смениха ни електромера и случайно ми направи впечатление, че няма нито 1 киловат нощна тарифа в продължение на 2 седмици. Ходих два пъти до Енергото да им кажа, но нищо не се случи. Накрая звъннахме на един познат, който работи там като техник, и той дойде да оправи електромера и чак тогава се появи нощната тарифа.

# 7
  • Пазарджик / Анкх Морпорк. Сега в София-временно надявам се!
  • Мнения: 1 069
В новите електронни електромери има таймер, който управлява промяната на тарифите. От Енергото слагат нови, но обикновенни електромеханични електромери. При тях управлението на тарифите се извършва от допълнително устройство с часовников механизъм. Обикновенно за едно табло с няколко електромера се слага 1 часовников превключвател. Ако и вие и съседите ви нямате нощно потребление, проблемът е ясен - прекъсната връзка с часовника или повреда в него. Ако сте само вие, търсете вината в елекомера.

# 8
  • Пловдив
  • Мнения: 1 516
Електромерът е нов, а таблото старо. В този случай как стоят нещата  newsm78

# 9
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 3 137
Добре дошла в клуб "Преебани от Енергото".  Сега поеми дълбоко въздух и си сипи чаша студена вода. Това беше.
Joy Joy Joy

# 10
  • Пазарджик / Анкх Морпорк. Сега в София-временно надявам се!
  • Мнения: 1 069
Електромерът е нов, а таблото старо. В този случай как стоят нещата  newsm78

Само врачка може да ти каже.

Има една програма за ограничаване на достъпа до измервателните уреди и изместването им на имотната граница. Приеха преди време решение електромерите да са собственост на електроразпределителните дружества и да са извън собствеността на абоната, за да могат да се отчитат безпрепятствено. Започна поетапно изнасяне на табла.

Ако вашето табло е отвън, извън имотната граница, и е направено от Енергото с тяхни материали, заключено е и ключат от него е в тях, то е тяхна собственост и съответно отговорността да се отстранят повредите също. Виждам, че си от Пловдив. При EVN тази програма е доста напреднала и е възможно да си точно в тази категория. Имаш пълно право да ходиш да им крещиш.

Ако таблото ви е старо и в имота, то още не сте преминали през тази процедура на изнасяне, електромерът си е ваш и трябва да си извикаш електротехник да открие повредата.

# 11
  • София
  • Мнения: 281
Обирджии #2gunfire

# 12
  • В сигурни ръце
  • Мнения: 824
Трябва да подадеш молба за проверка на електромера и часовника.Ще ти обещаят ,че ще проверят до седмица.Ти ще изчакаш 2 месеца.След като се установи повреда в едното или другото,подаваш молба за приравняване на сметките.Но ще преизчислят само за 3 месеца назад.Вземи си отпуск,защото опашките в офисите им са километрични..

# 13
  • Русе
  • Мнения: 4 406
имате нужда от проверка, вероятно часовникът не е програмиран изобщо за нощна тарифа.
в моя вход дълго време нощната започваше в 2.00 сутринта, вместо в 22.00. много са мудни тези в енергото...

# 14
  • Мнения: 607
  Спокойно, няма да върнат нищо. Да не са луди? Законът им го позволява. Те продават ток и си правят каквото си искат. Ако не желаеш услугите им, може и да се откажеш. Никой не те кара насила да харчиш ток. В промишлените предприятия крадат по нов начин. Техен служител превърта електромера напред. Ти се оплакваш, те идват, замерват го в лаборатория и казват: отчита точно - плащайте или спираме. Избор имаш... В Горна Баня така ни шамаросаха със 7000 киловата за 1 месец, мощност която физически е невъзможно да изхарчим. Явно ЧЕЗ компенсират някакви стари дефицити, или си събират пари за автопарк и екскурзии. Мразя тази държава. Изпи ни кръвчицата.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт