Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 16 май 2005, 10:52 ч.

Пак за противизачатъчни Жанин

  • 1 295
  • 5
  •   1
Отговори
  • Sofiа
  • Мнения: 2 568
Ох извинете, че пак повидгам темата. Пия ги вече 7-8 месеца и цикълът ми страшно намаля. От 7 дни преди сега стигна до 3-4, като е съвсем оскъден.
Уж било нормално да намалее, ама той моя е на изчезване вече.
Имат  ли такъв ефект при вас?

# 1
  • Мнения: 3 340
попитай гинеколога ти.Може и да е нормално!

# 2
  • Пловдив
  • Мнения: 1 160
Rolling Eyes Ние със спиралите се оплакваме, че не спира, при теб явно с противозачатъчни пък изобщо не идва. Явно няма безпроблемни контрацептиви.

# 3
  • Мнения: 4 157
Мисля,че е нормално. Радвай си се. People Angel  People Angel  People Angel

# 4
  • Бургас/София
  • Мнения: 167
Нормално е аз пия Логест идва ми в неделя и в сряда вече е свършил  Grinning

# 5
  • Мнения: 356
Трябва и аз да взема вече някакви мерки. За сега не мога да сложа спирала, защото първо трябва да разреша проблема с раничката на шийката на матката. Май по-добре противозачатъчни. Никога не ми се е налагало да ползвам контрацептиви и ще е за 1 път в живота ми. Пълнее ли се, окосмяване и др.?

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт