Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 17 март 2008, 01:46 ч.
  • Преглеждания  1 359  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 9 912
В петък поставиха на дъщеря ми ваксина против менингококи от групата C- Neis-Vac C. На следващия ден започна да й тече носа и да киха и кашля. Няма температура, но днес(вече втори ден ) е с тези грипни симптоми. От днес вечерта изведнъж и аз започнах да се разболявам.
Въпросът ми е възможно ли е да се е разболяла от ваксината и не е ли опасно?

Реклама
# 1
  • Русе
  • Мнения: 516
Може би е съвпадение във вашия случей , а и след като няма температура , едва ли има възпалителен процес.
Но това не значи ,че не може да се разболее от ваксина, на дъщеря ми и се случи след поставяне на Инфлувак. Три дни беше с над 39 градуса, без никакви други симптоми. Ако детето е с отслабен имунитет, тялото му не може да изгради антителата и се разболява. Има толкова деца пострадали от ваксини!
Повече няма да изложа моите на този риск!
П.П. Не съм лекар и не съм сигурна, че обяснявам достатъчно научно причината да се разболее детето след ваксината. Но е факт, че се случва.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт