Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 17 март 2008, 21:22 ч.
  • Преглеждания  1 361  Мнения  24  Онлайн  1
Отговори
  • Home, Sweet Home...and home is where the heart is
  • Мнения: 154
Моля ви, дайте съвет!Сестра ми от доста време пие противозачатъчни, но от тези,които се пият 21 дена и после се почива 7 дена.Точно на осмия ден (3 дена след като и свършило)правили секс и то без да се пазят.Следобеда пак почнала да си пие хапчетата. Сега се чуди дали е възможно да е забременяла.
Другият важен въпрос е дали след като пие противозачатъчни може да пие и постинор?
Усетила е и болки ниско долу,но аз мисля,че това не може да се дължи на бременност.Според вас може ли?
Казах и ,за да не се терзае да иде на гинеколог,но тя живее в Бостън и там са и казали,че могат да и дадат час чак за юни, а в САЩ спешните и частни са доста скъпи.

Реклама
# 1
  • Мнения: 6 330
Казах и ,за да не се терзае да иде на гинеколог,но тя живее в Бостън и там са и казали,че могат да и дадат час чак за юни, а в САЩ спешните и частни са доста скъпи.
Чак юни  Shocked Браво на тях!
Защо не се посъветваш за схемата с противозачатъчни и постинор с твоят гинеколог?Предполагам,че ще ти помогне. Peace

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 3 200
Не би трябвало да е бременна щом си пие хапчетата по схемата. Да не я нарушила и за това да се съмнява?

# 3
  • София
  • Мнения: 39 452
Не би трябвало да е бременна щом си пие хапчетата по схемата. Да не я нарушила и за това да се съмнява?

Мда, те си предпазват и в 7-те дни между опаковките..както и първата седмица от приема, щом не е прекъсвала и си ги взима редовно....
За постинор не знам, не ми се е налагал до сега.

# 4
  • Sofia
  • Мнения: 13 581
Казах и ,за да не се терзае да иде на гинеколог,но тя живее в Бостън и там са и казали,че могат да и дадат час чак за юни, а в САЩ спешните и частни са доста скъпи.

Е.. ... ти ХЪмерикЪТЪ.

# 5
  • В сърцето на Пламен
  • Мнения: 491
Според мен не е бременна,тя си е спазила схемата

# 6
  • Varna
  • Мнения: 119
Мисля че няма никакъв проблем. Противозачатъчните пазят през целия период. Няма смисъл да пие постинора. Да прочете какво пише на опътването за лекарствата.

# 7
  • Home, Sweet Home...and home is where the heart is
  • Мнения: 154
Тя се сети, че е пила едновременно Диане-35 и антибиотици, а те май намалят ефективността на противоза4атъчните.Някой имал ли го е този проблем?

# 8
  • София
  • Мнения: 30 527
Аз пих няколко години противозачатъчни по тази схема, не съм забременявала. По принцип хапчетата предпазват и в периода м/у 2те опаковки (т.е. почивката). Пила съм антибиотици, не съм имала проблем.
Ако искаш питай твоята гинеколожка.

# 9
  • Popovo
  • Мнения: 523
Аз пък имам една позната , която стриктно си пиеше противозачатъчните и .....забременя и двата пъти по този начин . Май няма 100 процента гаранция и при тях . newsm78

# 10
  • рядко вкъщи
  • Мнения: 475
И според мен не би трябвало да има проблем.А Постинор вече не се произвежда.Заместили са го с някакво друго (1 хапче),обаче не помня как се казва newsm78

# 11
  • София
  • Мнения: 6 098
Тя се сети, че е пила едновременно Диане-35 и антибиотици, а те май намалят ефективността на противоза4атъчните.Някой имал ли го е този проблем?


Е как ще намаляват ефективността? Едното са хормони, другото антибиотик. Нямат никакво отношение по между си.

# 12
  • благоевград
  • Мнения: 164
Спокойно няма на4ин да е забременяла.
1 . пие си редовно хап4етата /те пазят през целиа период/
2 . 3дни след цикъл е невъзможно яйцеклетката да е готова за оплождане .
3. Нап4етата имат 98% сигорност / трудно е да се окажеш в 2-та %/

# 13
  • Пловдив
  • Мнения: 1 516
...,обаче не помня как се казва newsm78

Ескапеле  Peace

# 14
  • Мнения: 2 170

[/quote]

Е как ще намаляват ефективността? Едното са хормони, другото антибиотик. Нямат никакво отношение по между си.
[/quote]

Това не е вярно,и едните,и другите се метаболизират през черния дроб.Приема на едните влияе върху метаболизма и съответно усвояването на другите.
От листовката на Диане-Диане35 има свойствата на комбинирана контрацептивна таблетка:ако се приема правилно(без пропускане на таблетки)рискът от забременяване е много нисък.Затова едновременната употреба на хормонални или други контрацептиви не е необходима.
Накратко-изобщо не е трябвало да пие постинор,диането си е достатъчно,а че не предпазва 100% е ясно,то и за презрвативите никой не дава 100%гаранция.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт