Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бъдещи майки
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 23 отговора

София

Мнения: 367
Миналият четвъртък ни направиха първата ваксина Пентаксим. Бебо я понесе добре, не вдигна температура, но днес докато го къпех забелязах обрив по бузките, гърдичките и коремчето - ситни малки пъпчици, едва забележими. На свивките на глезенчетата кожата му стана много суха, зачервена и грапава - този започна в много по-лека форма още преди ваксината и аз си обяснявах с това, че крачетата му се потят много. Сега се зачервиха много повече. Бебо започна да плаче докато го къпя, може би от топлата вода му става неприятно на кожата.

Дали пък не е атопичен дерматит? Възможно ли е обрива и сухотата по крачетата да са от ваксината? Или пък нещо, което съм яла аз - бебето е само на кърма?! От забранените храни ям шоколад...Моля ви за съвет.
Цитирай

София

Мнения: 4 556
Искаш да кажеш, че е имал някакви обриви и зачервявания и сте сложили ваксина при това положение?

Иначе да, зачервяване на гънките и ситни обриви са един от симптомите за атопичен дерматит и да, ваксината може да е оказала влияние. Не е задължително да е така обаче.
Цитирай

София Pavlovo

Мнения: 403
Пентаксима се води за много хубава ваксина, но всяко дете си е стого индивидуално.Интересно, че педито не е изкоментирала този обрив  с вас и поставила ваксината. Аз мажа дъщеря ми с балсама на д-ртайс за много суха кожа.  bouquet
Цитирай

кв.Изток

Мнения: 1 219
При нас ваксината понесе мн добре.Мисля, че ако има реакция би трябвало да се прояви по-бързо.При вас е минала все пак вече 1 седмица.Пъпчиците да не са от претопляне?Говори с лекар за твое успокоение.
Цитирай

София

Мнения: 57
На моя приятелка детенцето се обрина след Пентаксима първо леко и след "безценни" лекарски съвети нещата излезнаха извън контрол. За твое успокоение се обърни към наистина добър специалист ( ако педи реши че е необходимо разбира се), но внимавай с техните препоръки и мазилата, които предписват.
Цитирай

София

Мнения: 908
Консултирай се с лекар  Peace Освен това спри шоколада  Stop
Цитирай

Стара Загора

Мнения: 6 318
Консултирай се с лекар  Peace Освен това спри шоколада  Stop
     newsm10
Цитирай

София

Мнения: 367
Искаш да кажеш, че е имал някакви обриви и зачервявания и сте сложили ваксина при това положение?

Иначе да, зачервяване на гънките и ситни обриви са един от симптомите за атопичен дерматит и да, ваксината може да е оказала влияние. Не е задължително да е така обаче.

Обрива се появи вчера - една седмица след ваксината. Сухото на крачетата го имаше при поставянето на ваксината, но то не беше във вида, който придобива тези дни - зачерви се и се уголеми.
Цитирай

София

Мнения: 769
Не смятам, че е резултат от Пентаксима. Заведи детето при педиатъра, той ще ти даде най-точен отговор!
Цитирай

Толбухин

Мнения: 2 492
Не също бихме Пентаксим,но нямахме проблеми.Най-вероятно е от храната която си поела ти.
Цитирай

София

Мнения: 2 224
Всяко дете понася по различен начин ваксините, колкото и да са пречистени и добри. След Пентаксима в изпражненията на сина ми се появи слуз, с която още не мога да се справя. Знам поне за още два- три подобни случая. Просто ваксината отключва нещо в организма... друго обяснение нямам newsm78
Цитирай

София

Мнения: 38 319
Ми - може и дерматит да е.....а вие не се ли посъветвахте преди ваксината с док за това??? Ваксина трябва да се слага само на абсолютно здраво дете...иначе и най-добрата ваксина може да направи големи поразии.....
Цитирай

София

Мнения: 173
И при нас ги имаше тези неща- някъде първия-втория месец се бяха появили много ситнички леко розови пъпчици по гърдичките му, но бяха точно горещите летни месеци и казаха, че е от топлината и сами ще си изчезнат...така и стана..ако във вас държите много топло или бебчето е много облечено, може и при вас това да се дължи на претопляне.
Малко след това забелязах, че на сгъвките на лактите(а по-натам и на коленцата отзад) започна да се зачервява кожата(та чак до кърваво червено), като хем изглеждаше суха и ужулена, хем мокрееше Rolling Eyes Казаха ми, че му е много нежна кожата и чувствителна. Мазахме с Linola Fett, после ми дадоха нещо на Ecxipial, обаче нямаше никакъв ефект...Почнах да му къпя цялото тяло през ден с козметика за атопичен дерматит и чувствителна кожа, и като не се мокреше, малко се успокояваше мястото, но после пак се засилваше...Накрая просто се принудих да го намажа с Елкон(или подобно беше името)- беше ми го предписала педиатърката още в началото, но нали е кортикостероиден и исках да пробвам с други...Та от него с по едно мазане на ден за 3 дни изчезна и слава богу вече почти три месеца кожата е чиста....
Не смятам, че тези неща имат нещо общо с ваксината, особено като едното си го имате от преди, а другото се е появило чак седмица след поставянето...В началото като почнаха да ни се появяват тези обриви(а ние имахме и на бузката едно упорито петънце с обрив), изчетох доста мнения по форуми и статии, и много от бебетата до към 2-3 годишна възраст страдат от различни обриви без точно определена причина, но после ги израстват...
По-добре да се консултирате с педиатъра да си каже мнението относно връзката с ваксината и задължително с дерматолог, защото обрива по сгъвките не мисля, че ще мине без мазане...
Дано бързо да се оправите!!!
Цитирай

София

Мнения: 57
Не знам дали е съвпадение, но и при нас след втория Пентаксим по целите крачета се образуваха лишеи- никога досега не сме имали проблеми с кожата. Ще пробвам с Нахтхерцен балсам на д-р Тайс дано да помогне.
Цитирай

София

Мнения: 3 401
Ми - може и дерматит да е.....а вие не се ли посъветвахте преди ваксината с док за това??? Ваксина трябва да се слага само на абсолютно здраво дете...иначе и най-добрата ваксина може да направи големи поразии.....
Peace Rolling Eyes
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 23 отговора