Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте,момичета,аз съм нова тук,но чета от много време във форума,но за първи път се осмелявам да пиша и то,защото наистина имам нужда от съвет.Предполагам,че по моята тема сигурно има и други такива писани доста,но не намерих точно такава.Порблема ми е следния-в нач.на месеца ми свърши менструацията и с приятеля ми правихме секс и той свърши в мен,след което пих ''Ескапел''.Ходих на лекар на 17-ти и тя ми каза,че най-вероятно в следствие хапчето имам малки кистички,които би трябвало да се изчистят,изписа ми и противозачатъчни,които обаче трябва да почна да пия след като ми дойде.Въпросът ми е следния-понеже,лекарката каза,че този месец няма да имам овулация,ме интересува какъв е шанса с тези кисти,ако не се пазим да стане бебето?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.