Ето за какво става въпрос.През ноември ми преиздадоха Euroline картата,поради изтичане срока на старата.Донесе ми я куриер и ми каза,че ще получа новия си ПИН-код по пощата.Като аз си мисля,че ще е с препоръчано писмо и т.н.Нищо подобно!Чакам аз месец-два.Няма ПИН-код.Отивам в местния клон на Пощенска банка и там ме посъветваха да си пусна молба за преиздаване на кода,защото явно се е изгубил по пощата.
Така.Приемаме ги тия,то не ни е за първи път Пускам молба.Чакам.Накрая отидох в пощаща и попитах пощальоните.Те отговориха,че наистина е получен и са го оставили върху пощенските кутии във входа.Ама защо,бе джанъм, там.Аз кутия нямам ли си?И така и този път дръвце.Няма го никъде прословутият код.
Отивам отново в клона на банката.Така и така,казвам.Ами...нищо не можем да направим, пуснете нова молба..Пускам на 20 февруари,като посочвам изрично писмото да се достави до клона на банката,за да не се изгуби отново.
Преди две седмици звънях и ми казаха,че кодът е пуснат,обаче тук го няма.
Писмата, по принцип, пътуват три дни в България.Аз чакам вече месец и само беснея.Попитах и в София на телефона за клиенти какъв е реда в такива случаи и как бих могла да си потърся правата,но и там и в клона на банката при нас ми отговориха,че трябва да чакам.Те не знаели какво мога да направя. Питам,ако отида в София, на място, ще ми го дадат ли?-Не.
Можело да напиша жалба,но пък грешката била у пощите,не в тях, или да напиша нова молба и пак да чакам.
Така ме въртят вече 5 месеца и започвам да си мисля,че докато не извикам "Господари на ефира" няма да си ползвам картата.
Трябва да спомена и ,че не дължа нищо на въпросната банка.Плащам си редовно,като лоялен клиент.
Защо,бе мили хора, в тая наша България, никой не си размърдва з......а, докато не се намесят медиите.
Въпросът ми е дали някой е имал подобни проблеми и как бих могла да си получа ПИН-кода,за да я ползвам най-накрая тази карта.Имам крещяща нужда.
Благодаря,че прочетохте гневното ми писмо