Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Семейни отношения
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 46 отговора
Мьжьт ми полу4и преди няколко месеца силен, непрекьснат шум в ушите и оттогава е в ужасна депресия, 3ащото не може да живее с то3и шум, които го побьрква. от седмици говори само 3а самоубийство... не може да 3аспива, станал е една сянка на себе си.
в3има антидепресанти, и приспивателни, но просто няма никакьв ефект... имаме дете на 5 год.
просто се побьрквам, утре трябва да 3амина на един курс 3а 9 дни, майка му ще бьде при него...
сега сме по4нали 2 нови терапии против шума в ушите (траят още 10 дни), те3и терапии не може да ги продьлжи, ако вле3е в болница (психиатри4но отделение, 3ащото е то4но 3а там...).
Не 3нам какво да правя.....да 3аминавам ли 3а курса? да го пращам ли в психиатрията и да прекьснем новите терапии???
или да 4акаме ев. да има подобрение от тях, или антидепресанта най после да 3апо4не да действа.
просто сьм се побьркала....
Цитирай

Враца

Мнения: 54
Миличка това е ужасно просто не знам какво да ти кажа,според мен не заминавай на курса а си остани до него а за това дали да го пратиш в психиатрия щом казваш,че лекарствата не действат и милиш,че там ще има подобрение го прати не рискувай наистина да посегне на живота си там ще е под наблюдение. Hug,при всички положения бъди силна и не падай духом.
Цитирай

софия

Мнения: 635
ужасно е - много съжалявам за това, което те е сполетяло. Според мен също не заминавай на курса. А колкото до психиатриите - не знам какво да ти кажа - там по принцип хич не е хубаво място и от здрав човек могат луд да направят. Та ако човека не е за там - по-добре да не ходи. Потърсете мнения на повече лекари. Този шум на какво се дължи?Със сигурност ли на психиатрично заболяване?
Цитирай

Пловдив

Мнения: 481
Ходил ли е на лекар, правени ли са му щателни медицински изследвания за шума в ушите. Питам, защото майка ми имаше съшия проблем (може би не в такава степен) и макар че се оплака на личния лекар, онази не реагира много адекватно. По Нова Година си смени личния лекар и като сподели за проблема с новата лекарка и направиха разни изследвания и се оказа, че старата лекарка с години не и е сменяла лекарствата и дозата за високото кръвно и тя непрекъснато го поддръжа такова. Изписаха и нови лекарства и сравнително скоро след това се почувства по-добре.
Нямам напредвид, че при вас проблема е същия, просто питам дали са му правени изследвания за да се определи какъв е.
Цитирай
психи4ното 3аболяване се дьлжи на шума.
направени са му уж вси4ки и3следвамия, беше и 10 дни в болница.
и не , 3 а сьжаление не е пьр3алка, от години пиШа тук, но сега се регистрирах с ново име.... смятам, 4е всеки ще ра3бере 3ащо..
Цитирай

Варна

Мнения: 1 242
Мъжът ми също има шум в ушите-от около 6 месеца.Едва преди 3 дни започна лечение.Вливания на милгама и ...в момента не се сещам за антибиотика.Успоредно кара и 10-дневен курс на барокамера.Много е изнервен и на момент и аз имам чувството ,че откача.Имай тършпение и му давай сили и кураж.Помогни му с твоята вяра и подкрепа.
А ако това е поредната пързалка-много жестока и неуместна шега Naughty
Цитирай

Между два живота

Мнения: 80
Мьжьт ми полу4и преди няколко месеца силен, непрекьснат шум в ушите и оттогава е в ужасна депресия, 3ащото не може да живее с то3и шум, които го побьрква. от седмици говори само 3а самоубийство... не може да 3аспива, станал е една сянка на себе си.
Безспорно този шум с каквито и причини да е той причинява страдание на човека! Явно е, че му е необходима подкрепа и адекватно лечение! Важно е да се диагностицира симптом на какво е този шум? Ако е халюцинаторен- нещата ще наклонят към психиатрична диагноза, но е възможно да става дума за някакво органично заболяване!?...
В Подуене на ул "Мърфи"№22 (имам леко съмнение за номера- но къщата е в непосредствена близост до пресечната точка на"Мърфи" и"Мадрид") се намира психосоциален център "Динамика" Там работят много добри специалисти, които биха могли да овладеят суицидния риск (рискът от самоубийство).

www. Dinamika-Sofia.com


Цитирай

в тълпата

Мнения: 2 563
Аз също имам шум в ушите. Сигурно причините са различни от проблема на твоя мъж, но с годините съм научила, че цигарите, кафето, алкохола усилват шума. Да ги спре.

На мен много ми помагаше редовен прием на Бетасерк. Може да пробвате и прием на Гинко Билоба, както и маскиране на шума с фонов шум или музика.

Какви изследвания на ушите са му правени? Какви терапии му провеждат?
Цитирай


Мнения: 2 387
Има ли смисъл да повтарям думите на Хиър..  Love  Абсолютно съгласна съм, и аз минавам често по този път.  Confused

Съвет - да се консултира с отоневролог. Тинитус (шум в ушите) се лекува основно със съдоразширяващи (като Бетасерк и Микросер) или с Тебокан (съдоразширяващо, съдържащо висока доза Гинко Билоба). Не съм лекар, но знам.
Да си направи аудиограма. Вие ли му се свят? Ако да - и стабилограма, теста с въртящия стол (забравих му името сега).. УНГ си знае работата.
Ушна инфекция, свръхстрес, кофеин, безсъние, цигари, шоколад, вариране в кръвното налягане, пътуване със самолет и пренапрягане могат да отключат този шум.

Не искам да чувам за самоубийство, консултирайте човека със специалист, не го тъпчете с антидепресанти. Вероятно депресията му е вторична, т.е. появила се е след тинитуса.. Не знам със сигурност, разбира се, но според мен е за отоневролог и психоаналитик. И  да си почива!

П.П. Силната на струя на чешмата често ефективно маскира шума.
Ако имаш възможност остани при него сега.

Още допълвам - Милгама не лекува само това, универсален препарат е за повечето невролози, водят го ''витаминчетата за две седмици'' - не е желателно да се приемат по-дълго.
Кортикостероиди ли му вливат? Не се бой, има лечение. Ако нещата не се закрепят изобщо, в което не вярвам, има варианти за инжектиране в ухото, дори за операция. Ще мине!
« Последна редакция: пт, 04 апр 2008, 03:24 от Еванесънт »
Цитирай

София

Мнения: 3 090
И аз подкрепям идеята за лечение и съм убедена че човека страда ужасно ... много съжалявам за това , но лекарите би трябвало да могат да помогнат .
Стой да него , колкото и да ти е трудно , подкрепяй го и моля те , дръж ни в течение , искрено се надявам човека да се оправи . Praynig
Цитирай

под ореха на сянка

Мнения: 198
абе хора, вие телевизия не гледате ли???

реклами не гледате ли... или тогава ходите до тоалетната??? ми там има 1 реклама с Антон Радичев дето направо му се къса сърцето... само че не помня как се казваше лекарството за шум в ушите....
Цитирай

Враца

Мнения: 54
Селеногин май беше ако не бъркам
Цитирай

София

Мнения: 6 131
Селеногин е лекарството, което Антон Радичев рекламира. Но то е хранителна добавка и мисля, че няма да помогне в този случай. Може би за някои по- леки - да.
Миличка, трябва да си силна и да подкрепяш мъжа си в този момент. Ако можеш, пропусни този курс, остани при него. И търсете и други лекари, още мнения. Стискам палци за по-бързо излекуване!
Цитирай


Мнения: 2 387
Мислите, че някой ще си измисли този рядък и ужасен здравословен проблем, за да пише в бгмама?! #Crazy
Аз правя разлика м/у ''Съпругът ми си има любовник- помощ'', ''Свекървата иска да убие детето ми'' и теми като тази.


Селеногин лекува тинитус колкото витамин Ц -пневмония.
« Последна редакция: пт, 04 апр 2008, 13:12 от Еванесънт »
Цитирай

София

Мнения: 7 166
Нека си направи скенер на глава. Понякога това се получва и при тумори, не е само отоневрологично.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 46 отговора