Отговори
# 45
  • Мнения: 4 651

Добре, сега тарифите към различните мобилни са различни.
С вивателската си карта не ми е все едно дали звънкам на стационарен,
ня Мтел, или, недай си боже, на Глобул. А като не знам кой оператор стои зад тоя номер,
първо ще питам ли?
 Извинявай че ти позвънях, не ми оттърва да си говорим, по-добре да се видим.

Питах и аз един германец точно това. Каза, че в началото е имало някаква индикация. Не разбрах каква, но се разбирало на кой оператор е номера, но после го махнали. И наистина било гадно, че не се разбирало.

Могат да го направят с различни сигнали "свободно" да се разбира на кой оператор звъниш.

# 46
  • Мнения: 1 455
Да прекратиш отношенията си с Мтел и да минеш на Вивател... Това е краят ..... Верно ли има такива хора ... Изумен съм ....
Да има...от 9 години съм им клиент,от една година имам карти и на Глобул и на Вивател...директно се прехвърлям на Вивател...сметките ми са доста по-ниски.!!! За Мтел мога много да пиша,но не тук е мястото Wink

# 47
  • Sofia
  • Мнения: 9 711
Да прекратиш отношенията си с Мтел и да минеш на Вивател... Това е краят ..... Верно ли има такива хора ... Изумен съм ....
Да има...от 9 години съм им клиент,от една година имам карти и на Глобул и на Вивател...директно се прехвърлям на Вивател...сметките ми са доста по-ниски.!!! За Мтел мога много да пиша,но не тук е мястото Wink

 Peace
Това все едно аз съм го писала Peace От 10 години съм клиент, след последната им издънка твърдо реших да се махна.

Тия жалките от Глобул мислят, че Мтел треперят от страх да не си загубят абонатите и пращат "къртици" по магазините да питат как могат да се прехвърлят от Мтел на глобул и да си запазят номера. Проверяват дали няма да излъжат, че не може да стане ...

Ами може пък и да са притеснени, след като цяла година протакат въвеждането на тази услуга, а и всичките им абонаментни планове са със задължителен договор за 1 или 2 години.

Винаги е имало в общите условия опция за отказване с едномесечно предизвестие. Даже апартамент под наем като си взимаш, пак с едномесечно предизвестие го освобождаваш!

С апартамент може и да става, но с Мтел- не Stop Договорите са за 1 или 2 години, няма откачане. Т.е има, но трябва да си платиш всички такси за целия договор Confused

# 48
  • Бургас
  • Мнения: 702
Всъщност аз говорех за момента, в който договорът ти вече изтича, а не за договор, до чийто край има още 5-6- месеца.
Чух, че смятат, ако не се обадиш, да го подновяват автоматично.


Аз пък съм на Глобул от самото му създаване. Още от времето, когато нямаха голямо покритие, но изборът ми е съвсем съзнателен. До сега съм подписвала няколко договора с тях и всичките са за 1 година. За разлика от картата на Мтел, която си купих на 17 март (за да взема един телефон по-евтино). Казаха ми, че първоначалното отчитане е на 30 секунди, а се оказа, че в договора пише 60 , а и договорът се оказа за 2 години - единственият такъв, който съм подписвала!
Така или иначе, смятам да ползвам въпросната карта САМО за разговори с 3те номера, с които има безплатни минути. Интересното беше, че още на 19 март получих фактура за плащане  ooooh!

# 49
  • Мнения: 278
На мен брояч не ми е нужен. По цял ден "превеждам"разпечатки. И прекрасно зная какво е гласова поща . Но има и една опция за изключване на въпросната. Чувала ли си за нея?
Някой хора ползват гласова, защото им е нужна, но не е изгодна за тези, които ги търсят и се включи. Нали?

# 50
  • Мнения: 3 569
Да прекратиш отношенията си с Мтел и да минеш на Вивател... Това е краят ..... Верно ли има такива хора ... Изумен съм ....
Да има...от 9 години съм им клиент,от една година имам карти и на Глобул и на Вивател...директно се прехвърлям на Вивател...сметките ми са доста по-ниски.!!! За Мтел мога много да пиша,но не тук е мястото Wink

Цената е според качеството ....

# 51
  • Мнения: 278
Относно това как си сигурен дали онзи, когото набираш е на този или онзи оператор - ще има звуков сигнал преди да се свържеш и ще се съобщава дали въпросния човек се е прехвърлил на друг оператор. 13 секунди ще имаш да отреагираш.

Тия жалките от Глобул мислят, че Мтел треперят от страх да не си загубят абонатите и пращат "къртици" по магазините да питат как могат да се прехвърлят от Мтел на глобул и да си запазят номера. Проверяват дали няма да излъжат, че не може да стане ...

Като цяло не се очаква масово местене от един на друг оператор. 2-3% от абонатите като цяло ще се възползват от новата услуга. Най-голямо ще е сътресението при Вивател... По-жалкия оператор.

Нещо си се объркал, не Глобул изпращат хора да правят проверки. Има комисия за защита на потребителите, която следи за това, наемат се фирми, които изпращат тайни клиенти за да направят проверки и се плаща от съответния оператор/дилар за тази услуга. Обичайна практика е да се пускат тайни клиенти в собствената им мрежа и мрежата на дистрибуторите.
Не знам ти от къде имаш информация за Вивател, въобще ползвал ли си услугите им?

# 52
  • Sofia
  • Мнения: 6 235
Няма да си сменям оператора. Била съм и на трите, но от Вивател съм най-доволна

# 53
  • Sofia
  • Мнения: 6 235
Относно това как си сигурен дали онзи, когото набираш е на този или онзи оператор - ще има звуков сигнал преди да се свържеш и ще се съобщава дали въпросния човек се е прехвърлил на друг оператор. 13 секунди ще имаш да отреагираш.

Тия жалките от Глобул мислят, че Мтел треперят от страх да не си загубят абонатите и пращат "къртици" по магазините да питат как могат да се прехвърлят от Мтел на глобул и да си запазят номера. Проверяват дали няма да излъжат, че не може да стане ...

Като цяло не се очаква масово местене от един на друг оператор. 2-3% от абонатите като цяло ще се възползват от новата услуга. Най-голямо ще е сътресението при Вивател... По-жалкия оператор.

Нещо си се объркал, не Глобул изпращат хора да правят проверки. Има комисия за защита на потребителите, която следи за това, наемат се фирми, които изпращат тайни клиенти за да направят проверки и се плаща от съответния оператор/дилар за тази услуга. Обичайна практика е да се пускат тайни клиенти в собствената им мрежа и мрежата на дистрибуторите.
Не знам ти от къде имаш информация за Вивател, въобще ползвал ли си услугите им?
Според мен самият оператор пуска тайни клиенти по офисите си за да проверят какво им се отговаря. Знаеш ли аз колко пъти съм била таен клиент, но безплатно - правя услуга на мъжа ми  Tired

# 54
  • Мнения: 278
Относно това как си сигурен дали онзи, когото набираш е на този или онзи оператор - ще има звуков сигнал преди да се свържеш и ще се съобщава дали въпросния човек се е прехвърлил на друг оператор. 13 секунди ще имаш да отреагираш.

Тия жалките от Глобул мислят, че Мтел треперят от страх да не си загубят абонатите и пращат "къртици" по магазините да питат как могат да се прехвърлят от Мтел на глобул и да си запазят номера. Проверяват дали няма да излъжат, че не може да стане ...

Като цяло не се очаква масово местене от един на друг оператор. 2-3% от абонатите като цяло ще се възползват от новата услуга. Най-голямо ще е сътресението при Вивател... По-жалкия оператор.

Нещо си се объркал, не Глобул изпращат хора да правят проверки. Има комисия за защита на потребителите, която следи за това, наемат се фирми, които изпращат тайни клиенти за да направят проверки и се плаща от съответния оператор/дилар за тази услуга. Обичайна практика е да се пускат тайни клиенти в собствената им мрежа и мрежата на дистрибуторите.
Не знам ти от къде имаш информация за Вивател, въобще ползвал ли си услугите им?
Според мен самият оператор пуска тайни клиенти по офисите си за да проверят какво им се отговаря. Знаеш ли аз колко пъти съм била таен клиент, но безплатно - правя услуга на мъжа ми  Tired
И аз на моя съм била  Wink даже после като ме разберат коя съм и много внимават какво говорят пред мен. Работих в една фирма като таен клиент, ама тогава ходих по бензиностанции.

# 55
  • Sofia
  • Мнения: 6 235
Е значи знаеш какво е - науаваш си урока в колата, дават ти се инструкции за какво да питаш и после всичко му пееш. Аз веднъж в Търново за малко щях да си направя карта, толкова бяха любезни и мили, че ми беше неудобно да им откажа  Embarassed

# 56
  • Мнения: 278
Аз пък в Бургас за малко да си купя два Сони-ериксона ...

# 57
  • Мнения: 3 569
Не знам ти от къде имаш информация за Вивател, въобще ползвал ли си услугите им?

Не съм бил, поради простата причина, че не могат да ми предложат услугите, от които имам нужда.

# 58
  • Мнения: 2 229
Относно това как си сигурен дали онзи, когото набираш е на този или онзи оператор - ще има звуков сигнал преди да се свържеш и ще се съобщава дали въпросния човек се е прехвърлил на друг оператор. 13 секунди ще имаш да отреагираш.


И всеки път като звъниш, ще чакаш по 13 секунди да се свържеш?! Thinking
И това ще става само ако си е сменил номера надявам се?

Аз засега нямам намерение да си сменям оператора. Но се учудвам, че малко хора в темата изявяват желание, а в едни теми за м-тел, се заканваха сто човека. Mr. Green

# 59
  • Мнения: 5 370
Звъних вчера на операторите точно с такъв въпрос - как ще разбера, ако човек от групата ми е минал към Глобул или Мтел? Отговориха ми, че , да, ще има предупреждение и ти ще трябва да решиш дали да говориш или не.
Не съм нито служител на Мтел, нито техен таен  клиент, но не бих ги сменила. По простата причина, че там, където ходим на почивки, "умират" и Вивател, и Глобул.
А и листата ми е 70% Мтелска ....засега.

Последна редакция: сб, 12 апр 2008, 22:15 от Фльонга Заблейкова

Общи условия

Активация на акаунт