Отговори
# 75
  • Мнения: 278
Всички са маскари, за пари е цялата работа. Аз от три дни изчислявам фактури и пак не мога да достигна до максимално най-подходящия за мен тарифен план, голямо сравняване пада.  ooooh!

# 76
  • Мнения: 49
Аз също няма да си сменя оператора.
Що се отнася за това на кой звъня и какво плащам за мен няма значение - цената към ВСИЧКИ (дори БТК и останалите телекоми) е една и съща.
По ми е интересно в какво приключение трябва да се вкарам, ако искам да си прехвърля номера на БТК към някой алтернативен телеком. Някой има ли подобна информация?

# 77
  • Мнения: 662
Другото, заради, което напоследък предпочитам Вивател е, че всякаква услуга или смяна може да бъде извършена по телефона. При М-тел и Глобул редовно ме мотаят по няколко дни, та и повече. Подава се молба, селд това се чака- тинтири, минтири  Crossing Arms.

Това от опит ли го казваш? Моите наблюдения са други - Вивател имат най-скапания отдел за борба /пардон, работа/ с клиенти.
Скоро няма да сменяме оператора , защото не искам отново да обучаваме някой оператор как се работи с клиенти.




Не съм казала, че е най-добрия, казвам, че всяка смяна може да се направи по телефона. И не е нужно да ходиш по офиси, да подаваш молби и съответно да плащаш такси. Абсолютно всичко може да се направи по телефона.И относно "обучаването" на оператора  newsm78-докато клиентите не спрат да звънят за щяло и нещяло, несвързано с услугите на съответния оператор, хората, които наистина имат нужда от помощ или информация няма да бъдат удовлетворени.

Последна редакция: ср, 09 юли 2008, 12:21 от melinda_

# 78
  • Мнения: 278
Мелинда ти на работа ли си в момента?
Защото аз също съм работила за мобилен оператор, но ни беше забранено да ползваме интеренет за друго освен за работа.
Да не би да ти плащат за скрита реклама по форумите?

# 79
  • Мнения: 662
Мелинда ти на работа ли си в момента?
Защото аз също съм работила за мобилен оператор, но ни беше забранено да ползваме интеренет за друго освен за работа.
Да не би да ти плащат за скрита реклама по форумите?



Хахахха, в отпуск по майчинство съм.

# 80
  • Мнения: 662
Мелинда, всички знаем, че работиш за Вивател,
Вивател нямат нужда от такава "реклама"


Да работя там и точно, защото работя мога да направя разлика между услугите, които се предлагат от нас и от другите оператори. Но си личи, че  и някои от вас работят за М-тел-много се засягат, когато някой предпочита Глобул или Вивател. И както казах имам карта, и на М-тел, и на Глобул, и все още ги използвам-тоест не съм отрекла предимствата им в някои отношения. Но не мога да не правя и сравнения-за мен лично удобството е най-важното. А съвсем не ми е удобно, когато трябва да посещавам магазини и да попълвам молби, когато всичко може да стане по телефона. И то безплатно  Peace.
А и на въпроса-както някой в предишен постинг спомена-точно М-тел до последно се противопоставяха на преносимостта. Фактите сами говорят  Flutter.



Мелинда - бъди честна - Вивател бяха пословично легендарни с факта че им трябваха над 2 години за да предложат на клиентите да си запазят номера като преминават от предплатена на абонамент.

Глобул пък даже стигнаха до Господари на ефира след като промениха тихомълком условията по една промоция от неограничено време на 300 минути на месец - обаче понеже са супер рекламодател онзи борец за правда Мавриков само им се усмихваше и кимаше!

Мтел пък наистина бавиха преносимостта до последно с всички възможни средства - но засега те са печеливши май защото само те предлагат да се преместиш при тях на предплатена като си запазиш номера!

Истината е че оператор се избира според контакт листата ти:

При мен статистиката е 70/30 Мтел/Глобул и затова съм на Мтел, имам 3 контакта на Вива от общо 400 човека
Съпругата ми има и глобулска Смарт500 за да си говори с Германия на 3ст/мин


За това съм абсолютно съгласна-аз никъде не съм казала, че са най-добрия. Като най-новия оператор тепърва имат да догонват другите два в някои отношения. Посочих предимство, което за мен е безспорно.

# 81
  • Мнения: 415
Другото, заради, което напоследък предпочитам Вивател е, че всякаква услуга или смяна може да бъде извършена по телефона. При М-тел и Глобул редовно ме мотаят по няколко дни, та и повече. Подава се молба, селд това се чака- тинтири, минтири  Crossing Arms.

Това от опит ли го казваш? Моите наблюдения са други - Вивател имат най-скапания отдел за борба /пардон, работа/ с клиенти.
Скоро няма да сменяме оператора , защото не искам отново да обучаваме някой оператор как се работи с клиенти.

Не съм казала, че е най-добрия, казвам, че всяка смяна може да се направи по телефона. И не е нужно да ходиш по офиси, да подаваш молби и съответно да плащаш такси. Абсолютно всичко може да се направи по телефона.И относно "обучаването" на оператора  newsm78-докато клиентите не спрат да звънят за щяло и нещяло, несвързано с услугите на съответния оператор, хората, които наистина имат нужда от помощ или информация няма да бъдат удовлетворени.

Ей , сега ме настъпа по мазола! Simple Smile
Не знам ти от колко години ползваш мобилен телефон и от колко работиш във Вивател, но аз говоря от позицията на представител на корпоративен клиент. За мен освен цената е важно и обслужването.
Обяснявам , точно какво имам предвид. Работя във фирма , ползваща мобилни комуникации повече от 10 /десет/ години. Едно от моите задължения е да комуникирам и да се договарям  с доставчиците , т.е. операторите на такава услуги. Към момента имаме 50 карти към Мтел и 6 към Вивател. Е, казвам ти , че просто такъв отдел за работа с клиенти има само във Вивател и естествено в БТК.
melinda_ , на мен също не ми се налага да ходя в офиса на Мтел, за каквото и било. Но , това не се дължи на факта, че Мтел са най - добри , а на това че "обучихме" доста хора там и вече случихме на отговорник /key account/.
А, болднато още един път доказва , че Вивател имат да учат много за работата с клиенти. Просто истината е, че в т.нар. кол центрове работят хора , чието задължение е да ти кажат да отидеш до най - близкия бизнес център или да се обърнеш към key account си. Доста време съм им посветила на тези "роботчета".
Мога още много дълго да ти разказвам за мобилните оператори в България и то от опит!

Истината е, че хубав мобилен оператор няма - всички искат пари , не дават! Simple Smile

# 82
  • Мнения: 76
Аз вече си смених оператора. От глобул към м-тел, единствено и само защото основната ми сметка е за разговори с м-тел. Сега сметката ми намаля с около 30 лв., но като цяло ми е все едно кой ще ме обслужва. Стига сметката да не ми стане като тази за парното например...

# 83
  • Мнения: 82
Аз съм към Глобул и не възнамерявам да си сменям мобилният оператор.

# 84
  • Мнения: 1 477
Нямам намерение да си сменям оператора.За сега съм доволна.

# 85
  • Мнения: 662
Другото, заради, което напоследък предпочитам Вивател е, че всякаква услуга или смяна може да бъде извършена по телефона. При М-тел и Глобул редовно ме мотаят по няколко дни, та и повече. Подава се молба, селд това се чака- тинтири, минтири  Crossing Arms.

Това от опит ли го казваш? Моите наблюдения са други - Вивател имат най-скапания отдел за борба /пардон, работа/ с клиенти.
Скоро няма да сменяме оператора , защото не искам отново да обучаваме някой оператор как се работи с клиенти.

Не съм казала, че е най-добрия, казвам, че всяка смяна може да се направи по телефона. И не е нужно да ходиш по офиси, да подаваш молби и съответно да плащаш такси. Абсолютно всичко може да се направи по телефона.И относно "обучаването" на оператора  newsm78-докато клиентите не спрат да звънят за щяло и нещяло, несвързано с услугите на съответния оператор, хората, които наистина имат нужда от помощ или информация няма да бъдат удовлетворени.

Ей , сега ме настъпа по мазола! Simple Smile
Не знам ти от колко години ползваш мобилен телефон и от колко работиш във Вивател, но аз говоря от позицията на представител на корпоративен клиент. За мен освен цената е важно и обслужването.
Обяснявам , точно какво имам предвид. Работя във фирма , ползваща мобилни комуникации повече от 10 /десет/ години. Едно от моите задължения е да комуникирам и да се договарям  с доставчиците , т.е. операторите на такава услуги. Към момента имаме 50 карти към Мтел и 6 към Вивател. Е, казвам ти , че просто такъв отдел за работа с клиенти има само във Вивател и естествено в БТК.
melinda_ , на мен също не ми се налага да ходя в офиса на Мтел, за каквото и било. Но , това не се дължи на факта, че Мтел са най - добри , а на това че "обучихме" доста хора там и вече случихме на отговорник /key account/.
А, болднато още един път доказва , че Вивател имат да учат много за работата с клиенти. Просто истината е, че в т.нар. кол центрове работят хора , чието задължение е да ти кажат да отидеш до най - близкия бизнес център или да се обърнеш към key account си. Доста време съм им посветила на тези "роботчета".
Мога още много дълго да ти разказвам за мобилните оператори в България и то от опит!

Истината е, че хубав мобилен оператор няма - всички искат пари , не дават! Simple Smile




За корпоративните клиенти донякъде съм съгласна. Процедурите не са най-бързите възможни  Confused. Но също има неща, които мога да бъдат направени по телефона. Важното е да се обажда оторизирано лице. Предполагам, че са те насочили към някой БТК център за нещо свързано с договора, или? Ако желаеш, би ли обяснил по подробно проблемът.
И не съм съгласна, че в кол центровете препращат към други места, ако е в техните правомощия да свършат това. Точно Вивател въведе услугите за клиенти да бъдат извършвани по телефона, вместо в някой офис. Било то смяна на номер, адрес, таен въпрос, тарифен план, подмяна на загубена карта и т.н.
Относно мобилните оператори в България, на този етап, не могат да се сравнят с никой чуждестранен  Sad. Фактите са си факти.
А под щяло и нещяло имах предвид наистина фрапиращи случаи-ежедневно звънят деца, пияници или хора, които просто искат да си  говорят с някой #Cussing out.

# 86
  • Мнения: 415
За корпоративните клиенти донякъде съм съгласна. Процедурите не са най-бързите възможни  Confused. Но също има неща, които мога да бъдат направени по телефона. Важното е да се обажда оторизирано лице. Предполагам, че са те насочили към някой БТК център за нещо свързано с договора, или? Ако желаеш, би ли обяснил по подробно проблемът.
И не съм съгласна, че в кол центровете препращат към други места, ако е в техните правомощия да свършат това. Точно Вивател въведе услугите за клиенти да бъдат извършвани по телефона, вместо в някой офис. Било то смяна на номер, адрес, таен въпрос, тарифен план, подмяна на загубена карта и т.н.
Относно мобилните оператори в България, на този етап, не могат да се сравнят с никой чуждестранен  Sad. Фактите са си факти.
А под щяло и нещяло имах предвид наистина фрапиращи случаи-ежедневно звънят деца, пияници или хора, които просто искат да си  говорят с някой #Cussing out.
Аз си реших проблема , започвам да закривам картите на Вивател една по една , за да им е гадно. Чаках ги 2-3 години да се научат , но наистина немам нерви. Да се готвят БТК Simple Smile

Точно това имах предвид - правомощията им са много малки , а тези, изброените,  изобщо не ги броя за услуги Simple Smile
и това са "рисковете на професията" да ти звънят като телефон на доверието.

Въпреки , че на този етап нямам намерение да сменям оператора , се радвам на преносимостта. Нещата отиват на добре , но май много бавно...

# 87
  • Пловдив
  • Мнения: 5 020
Нямам никакво намерение да сменям оператора.
С мъжа ми сме с предплатени карти от специалната промоция "Бонуси безкрай" и всяко презареждане на ваучер от 20 лв. ни носи по 500 безплатни минути към Вивател. Почти всички приятели и роднини също са към този оператор и реално говоря без пари с тях. Сметките за телефон ни паднаха с пъти, откакто сме с тези карти, а продължаваме да говорим по много.
Много съм доволна!  Hug
Само се чудя на дъщеря ми каква карта да взема, че си изгуби телефона, а вече тази промоция я няма... newsm78

А как ще се разбира на номер на кой оператор звъниш, като се запазва номерът и кодът?  newsm78

# 88
Към онези, които плюят по операторите.

Много се извинявам, но вие на колко години сте?Хайде сега се замислете как изглеждате отстрани - опитвайки се да убедите всеки в своите възгледи и не ми ги пробутвайте тези "няма такова нещо, само изказвам мнение".

Ето и аз ще си изкажа мнението.

М-тел - надписват сметки, Глобул - надписват сметки, Вивател - не падат по-долу.

При М-тел - преподписват ти договора без значение дали искаш или не, за да се откажеш трябва да дебнеш като хиена и пак те правят на маймуна.

При Глобул - автоматичното преподписване е от септември миналата година- важи за абонатите подписали договирите си от тази дата нататък (погледнете си договорите - пише го, с малкия М-телски шрифт). Същата процедура. Тичаш до офисите за щяло и нещяло. Отново те правят на маймуна. Едните ти искат код, който трябва да ти го дадат като се обадиш на еди кой си номер (няма да пояснявам, който е приключвал с взаимоотношенията си с този оператор е наясно) и като им се обадиш - от оператора ти казват  " Ама ние не го даваме този код, той... дрън, дрън" - вече не помня каква беше простотията, но си е простотия. На кратко - ходене по мъките и при този оператор.

При Вивател - като ти свърши договора, ако си в настроение и искаш да преподпишеш ок, но ако не искаш и искаш да си спреш договора - сиреч да не ползваш повече тази карта (съжелявам за грозната дума "сиреч, но ми прозвуча повече от на място) - хайде пиши като хамалин от време оно на бял лист с химикалчето молба свободен текст и го пращай на адрес...Опаа тук се обади на оператора да ти поясни адреса. Пак те правят на маймуна.

Не ми обяснявайте кой оператор колко добър бил. Всичките са един дол дренки. Всеки човек е доволен от даден оператор по една или друга причина - гледайки само и единствено себе си, но не при всички останали е така със същия оператор!

Недейте обяснява, че еди си къде някой си нямал обхват - и трите оператора си имат дупки!Всеки си има кусури. Както всяка бременност при жените е различна, така и възприемането на който и да е от операторите за всеки човек и нуждите му - са различни.

Престанете да се правите на 14 годишни с половината си хапливи изказвания.

Оператор се сменя - ако човек има нужда и вижда, че офертата на другия оператор Х за него лично е по-удобна и по този начин ще спести някой лев. Недейте пробутва рекламна кампания - всички гледаме телевизия, има си рекламен блок колкото и да ни е неприятно, няма нужда и тук да го правите!

А как ще се разбира на номер на кой оператор звъниш, като се запазва номерът и кодът?  newsm78
Ако беше изчела всичко написано до тук щеше да си наясно, че ще има едно известяване от оператора за евентуална промяна на съответната страна.

П.П. Хора, хайде четете преди да напишете нещо.

# 89
  • София
  • Мнения: 2 271
А знаете ли колко време след пренасянето на номера, обаждащите се ще получават това гласово съобщение?
Малко глупаво да се самоцитирам и да си отговарям сама на въпроса, но големите разбирачи по темата, които четат всички мнения предпочитат да се заяждат с някой, вместо да дадат полезна информация.

Та, да ви предупредя, че ако си пренесете МТел-ския номер в друга мрежа, при всяко набиране на вашия номер, абонатите на МТел ще бъдат длъжни да изслушват 15 секундно съобщение, че вече сте абонат на друг оператор и разговорът ще бъде таксуван по съответните тарифи.... На пръв поглед не е толкова страшно, даже е честно към хората, които ви звънят. Но това съобщение ви се лепва завинаги  Shocked и дори хората, които ви звънят по 20 пъти на ден, пак ще го изслушват. Повярвайте ми, много е кофти. Някои от тях, дори не се заслушват в съобщението и пишат мейли, за да питат, като сме си сменили оператора, какъв ни е новият номер...
Не зная при другите оператори как е, но МТел са се престарали с това съобщение.

Общи условия

Активация на акаунт