Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Семейни отношения
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 19 отговора

UK

Мнения: 444
Е, мили дами, кажете как можем да се справим с този проблем с противозачатъчните и намаленото либидо в следствие от тяхното използване? Аз пия хапчета от почти година и вече нещата не са както преди... желанието намлява... не се овлажнявам винаги, а и не толкова колкото когато не съм пила хапчета. Мъжът ми не иска презервативи... а мен параноята ме хваща, ако не се пазим по някакъв начин. Не съм раждала, че да си слагам спирала, така че въпросът ми е: Вие как преодолявате намаленото си либидо? В смисъл вие искате да правите секс, но тялото ви не е на същото мнение и не се получава..???
Цитирай

Galaxy 13197853088

Мнения: 2 449
има си мазила, има си разни други химии ...
Цитирай


Мнения: 9 963
Намаленото либидо не е най-големият проблем при хормоналните препарати. Ако си цениш здравето ги спри. Ако не искаш- май нямаш избор, освен да се примириш.
Цитирай

Galaxy 13197853088

Мнения: 2 449
а и освен хапчета и презервативи има и други начини з апредпазване ...
Цитирай


Мнения: 3 805
 Просто помоли гинеколога си да смени противозачатъчните ти. Явно не ти се отразяват добре. Това като съвет Peace
 По темата: Никога не съм пила такива медикаменти и съответно нямам наблюдения Rolling Eyes
Цитирай

UK

Мнения: 444
май най-добре да ги сменя въпреки че съм чувала че този страничен ефект съществува при всички противозачатъчни...
Цитирай


Мнения: 3 805
Посъветвай се с гинеколога си най-добре, със сигурност някои противозачатъчни са с по-меко действие относно хормоните. Ако не е тайна за кои таблетки става въпрос?
Цитирай

През девет форума в десети

Мнения: 11 504
Наистина, пробвай да смениш хапчетата. Не знам сегашните какви са и как действат, но съм пила преди години, когато хормоните в тях бяха в конски дози и не съм имала никакви такива странични действия. Даже напротив, мога да твърдя, че либидото ми беше доста повишено, предвид липсата на страх от забременяване.  Mr. Green
Цитирай

София

Мнения: 71
Здравей! От моят си личен опит мога да споделя, че съм пила повече от десет години Cilest и не съм имала абсолютно никакви проблеми. Нито по отношение на либидото, нито по отношение на напълняване или повишено окосмяване. Просто нищо. Аз сама си ги назначих, което не е препоръчително, разбира се, но изглежда съм имала късмета да попадна на правилното хапче. Отиди на гинеколог и му обясни положението, той най-добре ще те посъветва какво да правиш. Желая ти успех в решаването на този неприятен проблем!
Цитирай

Sofia

Мнения: 870
Аз пия Ясмин и имам същият проблем, така че ще следя с интерес.
Цитирай

София - Слънчев бряг

Мнения: 763
 Явно намаляването на либидото е част от начина на предпазване на хапчетата - намалява риска  Wink
 Иначе и мен ме интересува има ли въобще някакво решение.
Цитирай

UK

Мнения: 444
Аз пия Ясмин и имам същият проблем, така че ще следя с интерес.

аз също съм на Ясмин.... кофти че се получава така, но ми е интересно още нещо, значи на мене докторката ми като ми ги предписа не ми е правила изследвания и сега ако отида пак няма да ми направи, та интересно ми е по какъв критерий предписват противозачатъчни, защото аз например намам други странични ефекти ама тоя с либидото е достатъчен.... и сега ако ги сменя с други незнам с какви...  Sad
Цитирай

През девет форума в десети

Мнения: 11 504
Вземи смени и лекаря, та да се оправи работата.  Laughing
Сериозно, помисли и за този вариант. Въпреки че не знам дали има лекар, който да прави изследвания изобщо. Май карат на принципа "проба-грешка".
Цитирай


Мнения: 3 805
Питай лекаря си за Марвелон, мисля че са по-меки във влиянието си върху хормоните. Между другото аз не съм чувала да се правят някакви изследвания преди да се предпишат конкретни противозачатъчни. Може би постоянните и периодични прегледи при един и същи специалист му дават поглед върху конкретния пациент.
Цитирай


Мнения: 2 538
Здравей! От моят си личен опит мога да споделя, че съм пила повече от десет години Cilest и не съм имала абсолютно никакви проблеми. Нито по отношение на либидото, нито по отношение на напълняване или повишено окосмяване. Просто нищо.

Да, и аз бях така.
Само дето от едно просто нищо стана  нещо и  кара шестата година. Да е жив и здрав!
Иначе и аз като Как`  Сийка -  либидото ми се повиши, не че някога е било ниско, де. Laughing
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 19 отговора