Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 апр. 2008, 21:18 ч.
  • Преглеждания  718  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 846
здравейте, дъщеря ми е на 2г. ходи на ясла.беше доста хремава и кашляхме всеоще от 5 -6 дена.приемаше кларитин, мултисаностол, капки гаразон /всеоще ни е запушен носа от време на време,но няма секрети/ и сироп хустагил и есберитокс н. днес усетих че има странуен дъх устичкат й.в момента ни никнат и 4-те кучешки зъбчета /преди 2 дена пробиха венеца/ и 2 кътника.според вас дали този дъх се дължи на тази хрема и кашлица или на какво. какво се прави според вас в такъв случай.благодаря ви много.

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Това макар и незначително неразположение се отразява на храносмилането и понякога се получава този дъх. След като спрете лекарствата и хремата отшуми и този дъх ще изчезне.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт