Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 14 апр. 2008, 11:56 ч.
  • Преглеждания  666  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
  • В света на една приказка
  • Мнения: 612
Здравейте, съжалявам, че ще ви занимавам с глупости, но просто искам да попитам дали на някой му се е случвало!? Гинеколожката ми изписа едни еднократни свещички, като спринцовка с "Г" започваха, едната я слагах преди 3 седмици,а другата преди 4 дни и сега започна да ми тече кръв, не е много,но доста позацапва и незнам нормално ли е!? Обадих и се тя каза, че ми било от цикъла, но аз не мисля, че е така защото пия противозачатъчни и имам още 12 хапчета. На някой случвало ли му се е подобно нещо, нормално ли е?

Реклама
# 1
  • Мнения: 10 028
Какви са тия свещички с "Г"? А противозачатъчните от колко време ги пиеш?

# 2
  • В света на една приказка
  • Мнения: 612
Не мога в момента да се сетя точно как се казваха свещичките! Иначе противозачатъчни пия от 2 години!

# 3
  • Мнения: 10 028
А хормонални ли са тия свещички?
По време на тия 2 год. не си ли получавала зацапване?
Аз имам кървене, но моето е друго.

# 4
  • В света на една приказка
  • Мнения: 612
Само в началото,като започнах да ги пия имах зацапване, но то тогава е нормално! Тази свещичка е за лечение на гъбички, не е хормонална! И от два дни насам го имам това кървене, единственото нещо с което го свързвам е свещичката! Довечера, като се прибера ще погледна как си казваше !

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт