Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Училища
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 802 отговора

Анкета

Моля ви да гласувате, кое е най-доброто училище в Младост според вас.

Може да изберете максимум 2 опции.
Въведи твоя глас

София

Мнения: 7 263
Моля ви да гласувате, кое е най-доброто училище в Младост според вас. Предпочитам личните впечатления, а не преразкази на чужди мнения. Ще се радвам, ако освен гласуването споделите и лични впечатления. Най-важния критерий разбира се са учителите, но също така битови условия, спортни занимания и такива по изкуствата.
Можете като мнение да посочвате и най-добрия преподавател от тези които водят 4-ти клас, ако имате лично мнение по въпроса.
Цитирай


Мнения: 1 425
браво Лени! Някой най-накрая да направи смислена дискусия. За сега само следя, нямам лични впечатления.
Цитирай

София

Мнения: 7 263
3m То хубаво ми казваш браво, но нещо гледам няма гласове и дискусия няма  Rolling Eyes, та може би не съм се справила толкова добре. Целта ми беше наистина да изпъкнем достойнствата на всяко едно от училищата в квартала, за да е по-лесно на майките да направят избора си. Самата аз няма да гласувам за сега.
Защото съм с противоречиви впечатления. Имам опит само от големия ми син, който е 4-ти клас в 81-во училище. Мога да кажа много добри думи за училището от към база, организирани спортни занимания, приличен стол. Но за жалост съм доста недоволна от качеството на част от педагогическия персонал. За да съм с чиста съвест обаче бих похвалила преподавателката по немски г-жа Белчева, като човек упорито търсещ и накрая намиращ пътя към децата. Тя е определено човек заслужаващ адмирации. Така че по една от основните части от анкетата не мога да гласувам за 81-во.
Скоро попаднах на една тема 39-то срещу 128-мо училище, където мамите бяха писали доста и за други училища в квартала и затова се надявах тази тема да се радва на успех, може би пък е прекалено нова Smile и и трябва време.
И така вие сте!
Цитирай

Sofia

Мнения: 2 641
и аз това искам д апитам ама за съжаление нищо не мога да кажа по темата. искам да се ориентирам отсега за тези училища дано се вкючат майки на които децата им учат в младостките училища  Very Happy
Цитирай

София

Мнения: 60
E,аз съм първа.
Моите впечатления са от преди 7 години.Тогава като една амбициозна майка обиколих няколко училища,за да избера най-доброто.Имам само едно дете и исках да избера най-подходящото.За начало попитах една близка,която работеше в инспектората/сега вече е пенсионерка/,кое е най-доброто училище в квартала.След два дни тя каза"125-то,81-во и 144-то".Аз ходих и до трите училища.
1.144-то - посрещнаха ме много любезно,училището беше чисто с изрисувани стени като в детско отделение.Обясниха ми ,че там приемат с музикален инструмент, мисля че имаше и народни танци.По това време имаше работещ басейн.
2.81-во - На входа имаше камера,не разбрах точна какво снима и кой я наблюдава,тя беше насочена към входа,където имаше охранител,който така или иначе наблюдаваше входа.Като материална база беше едно от най-доброто което видях.На втория етаж имаше отворен кабинет беше перфектен,нови мебели,скоро лакиран паркет и чисти стени.
3.10-то - чисто ,добре обзаведено,имаше амбициозна директорка която си беше поставила за цел да вдигне рейтинга на училището.Паралелките бяха с рисуване и народни танци.В това училище отидох,защото моята племенница беше записана там/най-близкото училище,да може сама да ходи и да се прибира /,имах идея двете деца да бъдат заедно.Всъщност единствено там на вратата ме спря портиерът и ме попита къде отивам.
4.125-то - Към него съм пристрастна,там учихме.Г-жа Ирина Василева е една от най-взискателните учителките които познавам.Имаше много високи критерии,но създаде у децата трудови навици.Години след това те можеха със знанията получени при нея да изкарват високи оценки без да са се готвили по даден предмет. При нея се наблягаше на литературата,български език и математика,предмети като рисуване,трудово,музика се взимаха за десет минити ,след това отново се четеше и пишеше.Учителката по-английски език също беше добра.В това училище всички учителки по-физическо са пълни нули,на децата се дава една топка и с това ангажимента им към децата приключва.Има стол,наблизо има сладкарница.Избрах това училище,защо можех да оставя детето на път за работа.В класа ни имаше деца от всички части на Младост.
п.п Гласувах за 125-то и 81-во,дилемата за мен беше кое от двете училища
Цитирай

София

Мнения: 7 263
анна-мария, много ти благодаря за мнението. На практика точно това очаквах, като вид разбор на училището, което сте избрали.
Аз самата съм израстнала в квартала и съм учила в 125-то и 10-то училище. Още помня името на първата си учителка от 125-то училище г-жа Воргова - страхотно търпелив човек, много мила и явно много добър педагог, защото навиците си да уча и да се стремя към знание явно са възпитани от нея. Огромно благодаря на тази жена   bouquet
От 10-то училище също имам добри спомени навремето то беше ново и доста силно. Имах наистина невероятен преподавател по литература - г-жа Чернаева ми даде цялата любов към книгата и четенето. Преподавателката ми по биология г-жа Ганчева, която за малко не предначерта професионалния ми избор и невероятната г-жа Георгиева по география, която буквално ни пренасяше надлъж и шир по цялото земно кълбо. За жалост всичко това беше одавна  Sad. Така искам сега да срещна поне една като тези госпожи. Така искам да видя същото желание да дадеш на децата, да им отвориш очите. Да запалиш в тях пламъчето на любовта към науката.....
Досега не съм срещнала такъв човек в днешното училище .......
Всъщност днес видях две такива жени на куп, но за жалост в частно училище което май няма да мога да си позволя за малкия си първокласник.
Продължавам да търся  доброто училище в Младост.
Разчитем на вас майчета - нека си помогнем взаимно и да се опитаме да внесем яснота в това, кой кой е в квартала ни. Така ще помогнем и на доста от майчетата в близките 2-3 години да направят по-лесно избора си.
Цитирай

Sofia

Мнения: 2 641
момичета как се казва това училище в Младост 2 което е в парка? или номера му? мисля че делят една сграда или са две ли ? с Меридиан 22 ? но обикновеното училище как се казва и някой има ли отзиви за него? на 1 минута път ни е и най близо до нас, няма никаква улица и децата могат сами да си ходят и в 1 клас.
и да добавя че не съм фен на взискателни госпожи в 1 клас  Naughty според мен децата точно в тази възраст до 4 клас трябва да имат предимно пеене, музика, спорт, рисуване, а не натоварващи и неразбираеми материали по предмети като български, математика и т.н.  я вижте на какво приличат че и ние с това висене по цял ден на тесните чинове - кифози, неврози и кво ли не... аз искам училище дето се набляга на творческото в детето само да открива нещата, а не да зубри и пише безкрайни домашни...
« Последна редакция: ср, 16 апр 2008, 22:51 от Anaise »
Цитирай

София

Мнения: 7 263
Anaise това е 128-мо училище и наистина го дели една ограда с Меридиан 22, които стопанисват сграда - бивша дестка градина.
Цитирай

Sofia

Мнения: 2 641
Anaise това е 128-мо училище и наистина го дели една ограда с Меридиан 22, които стопанисват сграда - бивша дестка градина.

  bouquet знаеш ли нещо за него? ако някой знае нека сподели моля  Praynig
Цитирай

София

Мнения: 7 263
Информацията ми е от преди 2 години - моя позната преподаваше там английски език. Отзивите и не бяха добри, каза че не ми препоръчва училището защото аз още тогава се чудех дали да не преместя там големия си син.
Каза че няма особена дисциплина и почти никаква мотивация у децата. По-скоро имам негативна информация за училището. Но моето мнение е, че от 1-ви до 4-ти клас най-важното е госпожата. Така че поразпитай майчета, които си взимат децата от там за някоя свестна госпожа.
Цитирай

София

Мнения: 900
Струва ми се, че формулировката на въпроса е твърде изискваща, макар и грабваща вниманието, което пък е добре.
Всяко дете има индивидуални необходимости, родителите имат различни възможности (някой могат да водят детето в отдалечено училище, други-не; някои могат да отделят следобеда си, за да му помагат при самоподготовката, други-не и т.н.) и "най-доброто" може да се окаже крайно неподходящо за конкретно дете.
Вместо да мерим училищата, не е ли по-добре всяка да сподели личния си опит и какво й е харесало и какво - не, в училището?
Цитирай

София

Мнения: 7 263
Вместо да мерим училищата, не е ли по-добре всяка да сподели личния си опит и какво й е харесало и какво - не, в училището?
schreier точно това беше идеята ми. Всеки да напише плюсовете на училището, за което е гласувал, за да се опита да убеди някой който се колебае между две училища да речем.
Би ли написала ти две три думи за училището за което си дала гласа си?
Цитирай

у дома

Мнения: 5 380
Аз не познавам визуално нито едно от двете училища,тъй като съм от провинцията,но погледнете тази таблица с класирането на победителите от Великденското състезание http://тя.hit.GB/Ад.HTML,в призовете места има винаги деца от 125-то училище,което говори,че по математика се работи добре,а това е важно...
Цитирай

у дома

Мнения: 5 380
http://iztok-smb.hit.bg/Nagradenip.htm
Цитирай

София

Мнения: 60
Според мен за първите четири години от голямо значение е госпожата ,а не училището.
Другото на което сега бих обърнала внимание е броя на паралелките в училището.Аз имам база за сравнение между 125-то и 10-то/във второто учеше моята племенница/.В  125-то паралките бяха шест,в 10-то където  две или три, във второто  децата имаха повече свобода.В салона обикновено бяха само техния клас.За по-големите училища  обикновено в салона има по два  ,а понякога и три класа.Така дори и когато навън е студено децата предпочитат да са навън за да могат да потичат.По коридорите не е така пренаселено.Децата са по-спокойни.
Относно това дали госпожата е по-строга или обратното,зависи какви са потребностите на  детето. Има деца които по-трудно се разделят с играчките ,не им се занимава със сериозни неща, в този случай съм съгласна с anaise,че е по-добре децата да се занимават предимно с изкуство и по-леки предмети.При нас не беше така,детето четеше  още преди да тръгне на училище,можеше да смята до 10 с помощта на моливчета.На него в клас където повечето деца нямат мотивация и не се напредва бързо ще му  бъде скучно и безинтересно.
От друга страна на децата рано или късно ще им се наложи да влязат в ритъм и да започнат ефективно да работят за да се справят в училище.Още нещо от моите наблюдения. Моето  дете се справяше добре с натоварената програма,беше по -организирано ,защото има много домашни,племенницата обратно повече си играеше,беше по-разпиляна.След време когато минаха в по-горните класове стана обратното,моето дете с изградените навици по-лесно се справяше,а и имаше знания в запас.От друга страна  се сблъска за първи път с учители които имаха по -ниски критерии и това до известна степен го демотивира по някои предмети.При племенницата тогава започна големия зор.На нея й беше необходимо  много повече време за самоподготовка,успеха й чувствително намаля и това я стресира.Забравих да отбележа ,че двете деца от пети до седми клас учеха в едно училище и един клас.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 802 отговора