Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 95 отговора


Мнения: 1 797
Преди малко се върнах от обиколка по магазините-с празни ръце и поизнервена от настойчивостта и нездравото любопитство на някои продавачки, което често бъркат с любезност и добро отношение към клиента.
Още с влизането в магазина след дежурното 'Добър ден' започват да те обсипват с куп въпроси:
'Какво си търсите?'/ 'Какво да ви предложа?'/ 'Търсите ли нещо конкретно?'.
Аха си посмял да разгледаш по-обстойно някоя дреха и те заливат със словесен поток за това 'колко е качествена материята, колко е модерна кройката, колко много се търсела напоследък и то все от млади жени'  и преди още да си се окопитил те вече напират да те напъхат в съблекалнята, за да я премериш.Ако се оставиш започва следващата плеяда:'колко прекрасно ти стои въпросното нещо', нищо, че е 2 номера по-голямо и ти стои като харизано -'ще го посвиеш малко'.Забележете, дори си позволяват да фамилярничат и да говорят с клиента на 'ти'.
И колчем видят, че все пак тръгнеш да излизаш с празни ръце започват да ти предлагат всяка стока, която им се мерне пред очите. Нищо, че в началото са те попитали какво търсиш и си казала черна пола, а те ти предлагат  жълто сако например.
Съгласна съм, че продавач-консултантът трябва да е на разположение на клиента, но това 'притискане' и тази настойчивост сякаш минават мярата на доброто обслужване и граничат по-скоро с нахалството.

« Последна редакция: чт, 17 апр 2008, 10:00 от Ulia »
Цитирай


Мнения: 5 090
За да не ме закачат,още с влизането гледам мрачно,студено и крайно неконтактно. Всъщност изобщо не поглеждам към тях. Иначе действително съществува риск да бъда брутално и окончателно зарибена.
Виж,ако имам нужда от консултация ставам и аз самата любезност.
Цитирай

In da club

Мнения: 643
Ами какво да ти кажа - закопавам ги с "Само разглеждам". И млъкват.

Ама като тръгна да гледам за детето и това не върши работа. Влизам да купя боди. Избирам си го. Тя ми предлага чорапи, гащи за над памперса (?!?!), гащеризонче и едно супер качествено комплектче, дето еди-коя-си звезда го купила на щерка си в розовичко, а останало е едно тамън зеленичко за момченце... айде да не ме баламосва, че Алисия (поп-фолк звездата) си пазарува от Левски-Г, магазинчето зад басеина, никому неизвестно, че  #Cussing out
Цитирай

Младост-2

Мнения: 669
Не си попадала на продавачките в Хасково: все още не мога да свикна с обръщението "ти" и нахалното и невъзпитано, граничещо с простащина, поведение.
Аз, влизайки, веднага ги стопирам за по- наташни "любезни" посегателства върху финната и изтънчена натура  Laughing- казвам, че нямам нужда от помощ. И точка.
Цитирай

Кори Селести

Мнения: 5 543
Не ми пречат никак.
Разговаряме си чудесно.
Ако искам купувам, ако не искам не купувам.
Цитирай


Мнения: 2 161
Ако не ви говорят,казвате,че са пренебрежителни.Последно как да се държат продавачките?Нормално е да ви дадат информация за стоката.Аз обичам да вървят след мен и да ми съобщават факти.А дали ще купя,вече е моя работа.Грозно е когато ти си в магазина,тя,продавачката,да си стои навън и да се взира в небето.Те са длъжни да са до клиента,все пак не са в музея на мадам Тюсо.
Цитирай


Мнения: 1 797
Ако не ви говорят,казвате,че са пренебрежителни.Последно как да се държат продавачките?b]
Според мен златната среда е да са на мястото си и да са готови да бъдат в услуга на клиента ако е нужно; да му отговорят, ако има питане относно стоката. Нито пренебрежението, нито досадното фалшиво любезнечене са приятни.
« Последна редакция: ср, 16 апр 2008, 14:23 от Ulia »
Цитирай

София

Мнения: 2 403
Точно преди няколко дни посъветвах един собственик на книжарница да обърне внимание на агресивните си продавачки. Два-три пъти съм влизала там, те подхващат клиента от самата врата, почти никой не стига до вътрешността на книжарницата, освен тези, които търсят точно определено заглавие и случайно могат да му го предложат. Вътре никога не съм виждала хора, които просто да разглеждат книгите.  За книжарница такъв подход е абсурден. Мен като ме посрещнат така казвам хладно: Не, благодаря, и влизам да зяпам. При повторна атака направо тръгвам към вратата.
Цитирай


Мнения: 2 161
А къде точно е мястото на продавачките?Зад щанда?Не виждам нищо лошо във фалшивото любезничене.Та ние не сме приятелки.В банката по различно ли е?Апропо,в магазините,в които си постоянен клиент,нещата са различни.И все пак,за да не се отклонявам ще кажа,че за мен постъпката на продавачката е правилната постъпка.
Цитирай

София

Мнения: 4 977
проблемът, Chanel, не е в консултирането и оказването на помощ при покупката.
проблемът е в непрестанното мелене на глупости и тъпашки лъжи, което българският продавач разбира под обслужване.

понякога, човек има нужда да чуе вътрешния си глас, докато пазарува. да помисли, да прецени. а каканиженето на лелята зад гърба му доста пречи на това разсъждение. толкова съм подозрителна към информация от продавач, че и добър ден да ми каже, ще си погледна часовника, за да проверя дали е вярно.
« Последна редакция: ср, 16 апр 2008, 14:42 от jam »
Цитирай

София

Мнения: 2 308
На въпроса "Да помогна ли с нещо?", отговарям "Не, благодаря, само разглеждам". Оттам нататък режа контакта, не го правя умишлено, а направо ми е реакция на подсъзнателно ниво този отговор. Даже се чудя кога ще почна да влизам в магазините с тази реплика на уста Rolling Eyes
Цитирай

Младост-2

Мнения: 669
До като се стигне "златната среда" ще има много да учат....
Добрият продавач, освен естетически вкус, трябва да има усет и ненатрапчиво присъствие. Да те подкани с такъв финес, че сам да купиш нещо.
А повечето продавачки у нас, само чакат да свърши досадния работен ден.
Цитирай


Мнения: 2 161
проблемът, Chanel, не е в консултирането и оказването на помощ при покупката.
проблемът е в непрестанното мелене на глупости и тъпашки лъжи, което българският продавач разбира под обслужване.

понякога, човек има нужда да чуе вътрешния си глас, докато пазарува. да помисли, да прецени. а каканиженето на лелята зад гърба му доста пречи на това разсъждение. толкова съм подозрителна куп информация от продавач, че и добър ден да ми каже, ще си погледна часовника, за да проверя дали е вярно.
А в такъв случай съм казвала любезно с твърд тон:благодаря,ще ви повикам,ако сте ми нужна,и те си заминават.
Цитирай


Мнения: 1 797
jam, благодаря за помощта при обяснението.  bouquet
Бях написала един пост, но след твоята публикация просто е излишен.
Тъкмо такова поведение имах предвид, пускайки темата.
Цитирай

София

Мнения: 887
След  миналогодишната ни почивка в Турция въобще не мисля, че  напишите продавачки да досадни. В магазините там не те пускат докато не си купиш нещо. Направих грешката да вляза в един магазин  за кожени палта. Продавачът като почна да ме облича почти насила с якетата, да ми обяснява колко са качествени, па като сложиха масата, па като донесоха изневиделица кафета и сокове.......мале милааааааааааа.......изплаших се, че няма да ме пусне да с тръгна без да купя нещо. Мъжът ми се подсмихваше под мустак, а аз гледах уплашено. Едва се отървахме и повече избягвахме да влизаме в магазините Crazy
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 95 отговора