Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 3
Дали някой има представа на какво може да се дължат? По принцип съм доста алергична и като цяло кожата определено ми създава проблеми, но с подходящата козметика и режим на хранене всичко се регулира. От около 10ина дни обаче започнаха да ми излизат огромни пъпки или по-точно подутини по лицето, които просто не се махат Sad когато една изчезне на нейно място се появяват 3нови. А не са и от тия, дето можеш да ги поразчоплиш и да ги унищожиш Tired
Дали е от промяната на времето, дали от хормоните-не знам...
Моля ви се, ако някой има идея за какво става въпрос и как мога да се отърва да сподели Praynig
Благодаря предварително
Цитирай

Пловдив

Мнения: 458
Сигурно става въпрос за подкожни пъпки .За тях знам,че много болят.Защо не се консултираш с дерматолог?Може ми най-добре ще ти помогне такъв специалист.
Цитирай

blizo do moreto

Мнения: 71
   Излизали са ми такива  и съм ходила на дерматолог , но ми каза , че такива пъпки излизали на хормонална основа.
Цитирай


Мнения: 1 453
В момента съм с две такива подкожни циццини по една над всяко от очите и съм особено красива Sick, поне от няколко месеца ни ми бяха излизали, но на мен още от пубертета си ми излизат периодично такива болящи подути цицини-пъпки!  Няма лек за това аз съм на 29 г, майка ми е на 54г и също продължават да и излизат такива, явно е наследствено! Аз ги мажа с Fucidin-антибоотичен крем  и така поне болката намалява!! Smile
Цитирай

София

Мнения: 444
На мен от декември месец почнаха да ми излизат и гнойни пъпки и такива подкожни, силноболезнени...
Ходих на дерматолог, тя ми каза - акне е - без да ми прави изследвания. Назначи ми лечение с орален антибиотик /за 3 месеца  Shocked /, и 3 вида мазила, едното пак антибиотик и една почистваща маска. Приложих го за около 2 месеца. През първите две седмици от лечението имаше резултат. След това започнаха пак да си излизат и то все по-често и по-големи и по-гнойни...  Rolling Eyes преди 15 дни ходих при гинеколога ми и той ми каза че имам повишен тестостерон /без да ми пусне изследвания/ и за това се получавали, каза че никакви антибиотици нямало да ме излекуват и за това ми предписа едно доста силно противозачатъчно, защото също така ми откри и поликистоза.... Въпреки това аз няма да се лекувам с това лекарство.  Rolling Eyes
Пожелавам ти успех и все пак отиди на добър дерматолог, за съжаление, аз такъв не познавам  Sad
Извинете за дългия пост...   bouquet
Цитирай

София

Мнения: 1 745
нямало да ме излекуват и за това ми предписа едно доста силно противозачатъчно, защото също така ми откри и поликистоза.... Въпреки това аз няма да се лекувам с това лекарство.  Rolling Eyes
Пожелавам ти успех и все пак отиди на добър дерматолог, за съжаление, аз такъв не познавам  :
Ако не се лекуваш - вероятно ще сбъркаш. По -добре поискай второ мнеие, ако не си сигурна, отколкото радикално да решиш да  не се лекуваш. Успех!
Цитирай


Мнения: 2 915
Излизат ми такива около овулация и около цикъл. Козметичката ми веднъж ми почистваше лицето и процедурата беше следната - с много тънка игла освободи канал, по който да почисти пората и после дарсунвал да я свие. Имше ефект. но все се появяват по това време.
Цитирай


Мнения: 2 915
Всъщност, ако ги изтрая ден - два отшумяват, но аз обикновено се побърквам като ги усетя и следва лудо стискане с никакъв ефект, защото нямат връх и няма откъде да излезе мръсотията, И адски болят. Теб болят ли те или са само некомфортнию?
Цитирай

в офиса

Мнения: 737
Когато на мен ми се появят такива подкожни дебели пъпки правя следното нещо-слагам ихтиол на марля ,залепям върху пъпката и така лягам да спя.След 2-3 вечери пъпката е почти изчезнала Peaceи не боли
Цитирай

В къЩи.

Мнения: 580
В момента съм с две такива подкожни циццини по една над всяко от очите и съм особено красива Sick, поне от няколко месеца ни ми бяха излизали, но на мен още от пубертета си ми излизат периодично такива болящи подути цицини-пъпки!  Няма лек за това аз съм на 29 г, майка ми е на 54г и също продължават да и излизат такива, явно е наследствено! Аз ги мажа с Fucidin-антибоотичен крем  и така поне болката намалява!! Smile
ИМА ЛЕЧЕНИЕ.  Аз сьЩто бях с акне от пубертета и то от наи=тежките. Сега сьм на 29 и имам цудесна кожа, без нито една пьпка, е белезите си искат лазаер ,ама няма парички Mr. Green ЗА който се интересува лечението е хапчета ,който се казват РОАКУТАН . МН са силни ,но имат 100% успех. Пият се винаги с лекарско наблудение.
Цитирай


Мнения: 59
здрасти, и аз съм със същия проблем.
на мен ми се появи от комбинация стрес, поликистоза и андрогенни хормони. след като минах през противозачатъчни, добавки разни и антибиотик(!), ме слагат на роакутан като последна надежда Smile .
ИМА ЛЕЧЕНИЕ.  ЗА който се интересува лечението е хапчета ,който се казват РОАКУТАН . МН са силни ,но имат 100% успех. Пият се винаги с лекарско наблудение.
а имаше ли странични ефекти? моля, сподели, че от това, което изчетох, много се уплаших, листовката на лекарството е поне 5 стр!
Цитирай

София

Мнения: 7 065
Дали някой има представа на какво може да се дължат?

Отиди на гинеколог - дори да не ти пуснат хормони за изследване, най-малкото на ехограф да те видят. Ако имаш кисти ще се види. Това е една от вероятните причини.
Цитирай

В къЩи.

Мнения: 580
здрасти, и аз съм със същия проблем.
на мен ми се появи от комбинация стрес, поликистоза и андрогенни хормони. след като минах през противозачатъчни, добавки разни и антибиотик(!), ме слагат на роакутан като последна надежда Smile .
ИМА ЛЕЧЕНИЕ.  ЗА който се интересува лечението е хапчета ,който се казват РОАКУТАН . МН са силни ,но имат 100% успех. Пият се винаги с лекарско наблудение.
а имаше ли странични ефекти? моля, сподели, че от това, което изчетох, много се уплаших, листовката на лекарството е поне 5 стр!
Лекарството е наистина мн силно и се пие само е единствено с лекарско наблюдение Peace Аз приключих с лечението месец септември,обЩо 8мес ги пих,но  моя случай беШе мн тежьк. Като страничен ефект е силното исуШаване на кожата,трябва задьлжително да ползваШ силно хидратираЩ крем за тряло и лице, и да си набавиШ няколко стикчета балсам за устни. На края на лечението устните ми бяха станали жива рана,неможех да ям даже. Всеки месец се правят чернодробни изселдвания,заЩото има вероятност да ти се увреди черния дроб,аз нямах такива проблеми,изследванията винаги ми бяха добре, не се приема никакьв алкохол по време на лечението и никакво забременяване 1 мес след като спреШ хапчетата. Така от страни изглежда доста страШно,но аз не сьжалявам че се подложих на лечението ,само ме е яд ,че не започнах лечението оЩе преди мн години за да си спестя белези Sick Препорьчвам ги тези лекарства ,заЩото аз останах мн доволна,до сега не сьм видяла пьпчица на лицето си и ми казаха ,че Ще така и за напред Peace
Преди това сьм ползвала всякаква козметика,пих и противозачатьчни и ниЩо не ми помогна,за мен това беЩе спасението от гадните пьпки.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.