Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Моля помогнете ми!!!

  • 18 апр. 2008, 15:24 ч.
  • Преглеждания  958  Мнения  10  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 434
Снощи сина ми вдигна температура 39.00. Свалихме я и давам температуропонижаващи на всеки три часа. Към 5.0ч. сутринта обаче започна да се напъва. не можа да се изака и аз му помогнах с термометъра, изака се но много твърдо! После след около половин час повърна - нещо като слуз с жълти жилки! От тогава не е правил така, но сега пак се напъва - даже целия трепери и аз не знам какво да правя! Много се страхувам от повръщане така че моля...!

Реклама
# 1
  • Белгия/София
  • Мнения: 27 528
ПЕДИАТЪР се нарича решението, ние не можем да помогнем, заведи детето на лекар!!!

# 2
  • София
  • Мнения: 902
ПЕДИАТЪР се нарича решението, ние не можем да помогнем, заведи детето на лекар!!!

Подкрепям.  Peace

А и не даваш ли прекалено често температуропонижаващи? Нашата лекарка ни е казвала, че може да се дават на през 6 часа, само по изключение на по-малко и то след предварителна консултация с нея.

# 3
  • София
  • Мнения: 444
ПЕДИАТЪР се нарича решението, ние не можем да помогнем, заведи детето на лекар!!!
Peace подкрепям

# 4
  • Мнения: 303
А аз се надявам детето вече да е при лекар  Peace

# 5
  • София
  • Мнения: 1 671
Заведи детето на педиатър! Не отлагай, само лекар може да прецени какво му е!

# 6
  • Варна
  • Мнения: 434
Това го направих още преди да се случи случката и очевидно за да питам имам нужда от друг тип съвет но няма значение! Благодаря все пак! Peace

# 7
  • София
  • Мнения: 444
На моя племеник му смъкваха температурата, като му обвиваха крачетата и ръчичките с компреси от оцет и вода /чистия оцет може да навреди на кожата/ също така и на челото една кърпа, вярно, ммирише доста, но пък поне му падаше температурата...  Rolling Eyes

# 8
  • Мнения: 5 396
Температуропонижаващи на всеки три часа е прекалено.Колко пъти му даде? Според мен си раздразнила стомаха по този начин и си предизвикала запек. Хубаво е отново да посетите педиатър. Бързо оздравяване.

# 9
  • София
  • Мнения: 1 671
Аз съм редувала Панадол и Нурофен при висока температура и ако мине 38,5 съм слагала свещички Ефералган. Но през 4 часа. Не е имал запек от това  Thinking. Чорапчетата с оцет и вода също много са помагали.
Как е сега детенцето?

# 10
  • Варна
  • Мнения: 56
Направи му изследвания кръв и урина. И ние преди два дена бяхме така, след като ходихме на доктор, и след като нямаше видима причина за температурата (зачервено гърло, сополи и др.), му пусна изследвания и се оказа че има бъбречна инфекция. Не казвам, че и при вас е същото но може да е някаква инфекция или вирус.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт