Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Закъснява ми

  • 21 апр. 2008, 16:10 ч.
  • Преглеждания  585  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 1 472
Здравейте. Преди една година започнах да пия  протиивозачатъчни. Имала съм контакти с мъж последно октомври. От  края на януари спрях да пия противозачатъчни. Всичко ми беше наред. Дойде ми два пъти нормално, но сега ми закъснява. Смених мястото си на живеене януари. Може ли да е от спирането на хапчетата или от смяна на климата. Мисля че няма вероятност да съм бременна . Но доста се притеснявам. дайте ми съвет Praynig

Реклама
# 1
  • Някъде там на юг...
  • Мнения: 1 125
Ти сериозно ли питаш  #Crazy ooooh! ooooh! ooooh! ooooh!

# 2
  • Мнения: 1 472
ДА СЪВСЕМ СЕРИОЗНО. Незнам какво да си мисля. Страхувам се да не би да съм болна.

# 3
  • DE
  • Мнения: 969
Бягай на лекар!

# 4
  • Мнения: 1 472
Аз  също съм извън България. И затова отлагам прегледа защото незнам езика. Надявам се да е от климата и да нямам никакви проблеми.
Но се притеснявам да не ми има нещо. Изключвам възможноста да съм бременна

# 5
  • София
  • Мнения: 1 671
И на мен ми се е случвало да закъснее като съм сменяла климата, но с около седмица  Thinking.

# 6
  • Стара Загора
  • Мнения: 6 325
Консултирай се с доктор  Peace

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт