Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 23 апр. 2008, 17:21 ч.
  • Преглеждания  702  Мнения  7  Онлайн  1
Отговори
Не прочетох много от форума,но се надявам някой тук да има представа за това.
По мои изчисления и според календара ми ден преди бала ми Hug ще "цъфна".Чувала съм,че има хапчета,които забавят или предизвикват менструация.Не използвам противозачатъчни.

Очаквам мнения по въпроса


Реклама
# 1
  • UK, Harlow/София
  • Мнения: 7 671


 Чувала съм ги, пила съм ги, но няма да ти ги кажа Simple SmileМалка си, не пий такива лекарства без консултацията с лекар.

# 2
  • Мнения: 2 908
Примулот Нор5 се казват.Пих ги без лекарско предписание и нищо ми няма(не че на теб пак няма да ти има нещо... Mr. Green).Не се пият безразборно ,когато ти хрумне да си сменяш цикъла-може просто за едно сменяне,което е много важно за теб.Пият се по 2 хапчета на ден,колкото дена искаш да го отместиш-ти си смяташ и като спреш да ги пиеш и ти идва цикъла.Мисля,че бяха 20 хапченца в шишенце общо-т.е.като ги пиеш сутрин 1 и вечер 1 всеки ден ти стигат за 10 дена-на опаковката е препоръчано и да се пият не-повече от 10 дена май,така,че....

# 3
  • weiter, weiter, ... weiterstadt
  • Мнения: 9 308

бан?
чак и дозировки, това е хормонален препарат newsm78

и аз съм ги пила тези хапчета, по лекарско предписание Naughty
при мен имаха гадни странични ефекти.

задължително консултация с гинеколог.
аз те разбирам, че искаш да си на бала в пълния ти блясък, но ако сега си играеш с хормоните си, то по-късно е възможно да береш големи ядове... Peace

весело на бала Peace

# 4
все пак е нещо пред отговора:
"Чувала съм ги, пила съм ги, но няма да ти ги кажа Малка си, не пий такива лекарства без консултацията с лекар. "

Предполага,че като отида на лекар ще ми изпишат същото Thinking.Но и докторите са еднии....изкараха ме,че съм с +5 диоптер,а като отидох в часна клиника се оказа 2,75 и 2,25.От тогава избягвам да ходя тая "морга".

# 5
  • Мнения: 224
С риск да бъда неразбрана ти давам съвет да си купиш хапчетата и да ги пиеш смело,нищо няма да ти стане от един път,стига да не ти стане навик...Все пак бала е веднъж в живота и трябва да си блестяща...Весело купонясване ти пожелавам!Тук намерих нещо за забавяна на менструацията с витамин С,прочети го... http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=236186.0;all

# 6
  • Някъде там на юг...
  • Мнения: 1 125
Аз подкрепям Биляна  Peace Плюс това какво мило момиче значи "предполага се"?
 Все пак онзи човек е блъскал 5 години и повече и знае по-добре от всеки тук кое е добро за теб и кое не.
Ей заради такива теми и съвети после се появават други от рода на : "Пих еди какво си, дали може да съм бременна....." или "Защо ми закъснява, пих......, правих....." и се получава един глупав омагьосан кръг заради съветите на някой счетоводител, инженер или който и да е друг с немедицинско образование.

# 7
  • weiter, weiter, ... weiterstadt
  • Мнения: 9 308
С риск да бъда неразбрана ти давам съвет да си купиш хапчетата и да ги пиеш смело,нищо няма да ти стане от един път,стига да не ти стане навик...Все пак бала е веднъж в живота и трябва да си блестяща...Весело купонясване ти пожелавам!Тук намерих нещо за забавяна на менструацията с витамин С,прочети го... http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=236186.0;all

а натоварването на бъбреците и повишаване на риска от образуване на бъбречни камъни къде отиде. newsm78
това, че са витамини, не означава, че са безопасни във високи дози.
а се пият във високи дози, за да измести цикъла.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт