Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 25 апр. 2008, 20:55 ч.

Противозачатъчни и кървенето 1-вия месец

  • 3 229
  • 25
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 35
Мами,от 8 дена пия Линдинет 20,но кървенето още не е спряло(по-скоро зацапва) и честно да ви кажа,малко се притеснявам.
Вас зацапвало ли ви е така?
Благодаря ви предварително.

# 1
  • София
  • Мнения: 1 334
От други таблетки, но да. Страничен ефект, може да продължи известно време.

# 2
  • Добрич
  • Мнения: 53
И аз в момента пия Милигест, първа опаковка, от първия ден на менструацията, първото хапче изпих на 20.04-тогава ми дойде. До днес още ми прицапва. Надявам се скоро да приключи. Предполагам че така се случва понякога.

# 3
  • DE
  • Мнения: 969
Аз пия Линдинет, но като почнах в началото, лекарката ми изписа Линдинет 30 за първите 3 месеца. След това продължих с 20.
И първия месец е нормално да ти запацва повечко време. Организмът трябва да свикне с хормоните дето ги гълташ.

# 4
  • София
  • Мнения: 30 934
Аз в началото започнах с марвелон, не няколко дни, цял месец си бях с цикъл. След това ги смених с други.
Ако се притесняваш консултирай се с гинеколог.

# 5
  • при семейството ми
  • Мнения: 1 818
аз пих метергин,защото получих кръвоизлив,но след това проблеми съм нямала.Не ми е зацапвало дори.

Последна редакция: пт, 02 май 2008, 23:44 от paneva

# 6
  • Мнения: 1 763
Пила съм дълго време Диане 35 и Жанин. И от двете през целия първи месец имах зацапване. Веднъж годишно правех почивки ( не съм сигурна дали са задължителни) и след това като започвах нова опаковка, пак така имах кървене по един месец. По едно време реших да пробвам Регулон (съгласувано с гинеколог), но зацапването продължи два месеца и се отказах.

# 7
  • Мнения: 1 788
Да, нормално е, но по принцип съм чувала че не би трябвали да се получи, ако това са подходящите за твоя организъм хапчета. Тоест те трябва да бъдат достатъчно "силни" за да регулират без проблем процесите в организма. Зацапващото кървене е характерно за 1-вия месец от започването на ОК , и за ситуация в която това не е подходящия контрацептив. Така че изчакай и другия месец и ще прецениш. При мен зацапващо кървене нямаше.

# 8
  • Мнения: 3 007
На мен също ми се получи леко зацапване от Дуфастон, та се чудех има ли смисъл да се обаждам на лекарката  Rolling Eyes

# 9
На мен също ми се получи леко зацапване от Дуфастон, та се чудех има ли смисъл да се обаждам на лекарката  Rolling Eyes
Дуфастон не са противозачатъчни, не предпазват от забременяване, дори обратното - подпомагат го.
Обади се да ти каже дали е нормално.
аз пих метергин,защото получих кръвоизлив,но след това проблеми съм нямала.Не ми е зацапвало дори.
Матергина също.

# 10
  • Мнения: 3 007
Знам че не са противозачатъчни. Лекарката ми ги изписа заради неродовен цикъл. Одеве се чухме и ми каза, че ако за първи път регулирам хормони (а на мен тва ми е първи път) е било съвсем нормално. Това, което ме притеснява обаче е че това зацапване доста се засили нещо  Rolling Eyes

# 11
Сменяйте лекарите, на тях няма да им писне да  изписват този Дуфастон с повод и без повод.
 Thinking Thinking

# 12
  • Мнения: 3 007
Сменяйте лекарите, на тях няма да им писне да  изписват този Дуфастон с повод и без повод.
 Thinking Thinking
Ми то скоро няма да остане с кой да ги сменяме от толкоз обикаляне къде ли не  ooooh!
Стига да е адекватно лечението и да не дава странични ефекти не ми пука дали ще пия Дуфастон, или не  Peace

# 13
Винаги когато съм пила хормонални препарати по лекарско предписание с цел регулиране на цикъла съм се чувствала добре, но след спирането им- пак нередовен цикъл . Отразиха се зле и на гърдите ми. В някои случаи помагат, в други вредят ,много е индивидуално. А при проблеми с надбъбреците и като цяло с ендокринните жлези е много трудно да се предпишат правилните ,много е индивидуално.  Пожелавам на всички ви по-малко проблеми и повече здраве.  newsm10

# 14
  • Мнения: 3 007
Оффф, стресирана съм вече. Не знам какво да си мисля. Едни казват, че е добре да се пият, други - зле. Знам ли и аз какво да правя. Моята лекарка ми го даде тоя Дуфастон за бая месеци напред. Първите три месеца каза да го пия от 11 до 25 ден на цикъла, следващите 3 месеца от 16 до 25 ден. Не е ли това прекаленно дълго време на приемане се питам аз  Rolling Eyes
Страх ме е да не би вместо да ми помогне, повече да ми навреди.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт