Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 30 апр. 2008, 00:20 ч.
  • Преглеждания  440  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
Здравейте докторе, искам пак да Ви попитам нещо.
Въпроса ми е - Ако дам на детето си лекарство независимо дали е антибиотик или сироп или панадол и т.н И след около 2-3 минути детето повърне, пак ли трябва да дам същото количество лекарство? Защото сина ми е на 1 годинка и след като му дам някакво лекарство веднага му се подгажда и в повечето случаи повръща.
Благодаря

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
При повръщане веднага след даването на лекарството, то реално не се е усвоило, но не е ясно какво количество от лекарството е повърнато, затова е добре да се деде не повече от 1/2 от дозата. И въпреки всичко дозирането в тезе случаи е доста неясно. Най-добре е лекарството да се даде с малко сокче или мляко и на детето да се ангажира вниманието с нещо забавно и интересно так, че да няма повръщане.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт