Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бъдещи майки
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Велико Търново

Мнения: 317
Здравейте! Въпросът ми е на някоя мама случвало ли й се е да купи нова количка, която да даде проблем още първите дни? И колко време приблизително ще отнеме ремонта? Ние купихме количка CANGOROO Carrera и уж всичко беше наред, но един ден след като се разходихме в града, свалихме коша и го сложихме в колата, след което се опитахме да приберем рамката на количката в багажника. Да ама единия механизъм, който трябва да се сгъне заяде. Отидохме в магазина и там ни казаха да отидем след почивните дни и да дадем количката за ремонт, но не могат да ни кажат колко време ще трае той. Ами това може да е един месец! Казаха, че ще ни дадат някаква оборотна количка докато ни върнат нашата. Но никак не искам да я ползвам, искам нашата и смятам, че би трябвало да ни дадат нова, все пак е в гаранция и никак не е евтина все пак количката. А някой знае ли къде трябва да я изпратят количката, може би в София, защото аз не знам?
Цитирай

София

Мнения: 5 735
Направила си грешка.
В момента съм на този хал и след проба - грешка - жалби и т.н. да ти кажа как стоят нещата.

Значи отиваш в магазина, откъдето си я купила и просто оставяш количката. Искаш дефекта да се опише в книгата за рекламации, задължени са да имат такава.
Там си има графа, в която се попълват твоите изисквания към тях - смяна или ремонт. До 6-ия месец от закупуването на количката се води, че дефекта е фабричен и настоявай да ти сменят шасито.

Срока за ремонт по закон е един месец. През това време на повечето места дават оборотна количка, на някои места дори и такава не дават.
След изтичането на този месец, ако количката не ти бъде върната ремотнирана имаш право - да ти върнат парите, да ти сменят количката или да ти приспаднат част от платената сума, всичко това се договаряте с магазина и се описва в протокол.
Ремонта трябва да се опише в гаранционната карта, както и срока на гаранцията да се удължи с дните, в които си била без количка.
Ето тук е Закона за защита на потребителите, прочети частта за рекламации и гаранции на стоките:
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=4&document_id=120

Иначе - да, кангаро ги изпращат в София, но това не е твоя работа, а работа на продавача, така е и по закон.
Цитирай

Велико Търново

Мнения: 317
Ники, много ти благодаря за съвета! Hug Тъй като количката е все още у нас ще отидем до магазина и там ще се разберем. Иначе я купихме от Хиполенд. За втори път купуваме нещо оттам и дава дефект! Sad Първият път купихме стерилизатор, който върнахме и ни го оправиха, ама бая почакахме. Голяма каръщина! Very Happy
Благодаря още веднъж!  bouquet
Цитирай

София

Мнения: 5 735
О, щом е от голяма верига ще ви е още по - лесно даже. Те обикновено спазват закона, имат постоянен контакт с вносителите и имат постоянен транспорт към София, само гледайте да ви издадат всички нужни документи.
Вземи оборотната количка смело и си дай твойта да я оправят.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.