Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 5 май 2008, 15:42 ч.
  • Преглеждания  1 886  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
На скоро ми се случи да си закупя количка от PiGiS HoUsE и на втората седмица ми се развали отидох да попитам как и кога могат да ми Я оправят те ми заявиха ами сега било много натоварено Щели за попитат кога можели #2gunfire , Представяте ли си аз ли да си направя количка !!  newsm78 преминахме на варианта че тази количка давала дефекти и щели да я заменят за по хубава и По-СКЪПА , ефекта беше същия , #Cussing out МАЙКИ НЕ  ПРАВЕТЕ МОЯТА ГРЕШКА !

Реклама
# 1
  • София, Младост 1
  • Мнения: 4 354
Нещо не разбрах в крайна сметка имало ли е смяна на количката или не  newsm78
За сега не съм чела да са отказвали да оправят нещо  Rolling Eyes
Ако две колички ти се чупят /или каквото там ими е имало/ по един и същи начин, може и да не ги експлоатираш както трябва.

Иначе и аз имах подобна случна с една от моите колички, но с Малечко. Те дори не си направиха труда да кажат, че ще мислят - направо ми отказаха да ми я оправят или заменят  ooooh!

# 2
  • UK, Harlow/София
  • Мнения: 7 671


  Стоките закупено от този магазин са с 6 месеца гаранция.Случи ми се да върна колело за 60лв.(сравнявам цената с количката) и поисках не да ми я оправят, а да ми върнат парите.Направиха го без проблем.Сега вече знам, че пари не връщат, ами може да се вземе стока за тази цена.

  Може би трябва да пробваш отново, но с касовата бележка!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт