Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • В полето на неограничените възможности.
  • Мнения: 4 448
Преди няколко дни ни се случи неприятна случка в 3* семеен хотел в Смолян.
Хотелът се казва "Кипарис" - чисто, спретнато, но с безобразно отношение.

Още първата вечер разбрахме, че нашите разбирания за семеен хотел
далеч не съвпадат с разбиранията на този семеен хотел.
До сега на местата където сме отсядали музиката в ресторанта е била
максимум до 12 часа. След това, който иска да се весели отива на дискотека.

Все пак хората отиват на хотел, за да си починат, за да се наспят.
За това се и плаща нощувка, а не оркестър с гайди в стаята.
Ако исках да му тропат по главата направо в ресторанта щях да си легна.

Да, това ни се случи на нас. До 4 сутринта леглото ни подскачаше
от силната музика в ресторанта, гайдите и певачката.
Няколко пъти учтиво молехме на рецепцията да се прекрати тази дъндания,
но музиката беше намаляна точно за 30сек. Тамъъън се унеса и от долу
гърми "Буболечка", след нея "Еленино хоро"... Добре, че по едно време спряха
маанетата и пуснаха малко стари български шлагери - Всако Кеца, Лили Иванова...
Но това беше само за малко.

Другото семейство с което бяхме, "спеше" в стаята над нас. И те се оплакаха,
че не са могли да мигнат, представете си при нас какво е било.

На следващият ден пожелахме да бъдем преместени в други стаи, но след кратко
мълчание и уж взиране в монитора на компютъра ни заявиха, че нямало места.
След което последва коментар, че сутринта са си тръгнали няколко семейства
и били много доволни, а само ние сме се оплаквали. И така, по-късно по веригата
от персонала стигнахме чак до собственика на хотела. Или единият от тях,
защото "малкият" собственик и той бил в джангъра, както се разбра в последствие.

Не искам да преразказвам целият ни разговор, но накратко ще споделя, че
отношението към нас беше изключително непрофесионално, арогантно и
унизително. Собственикът каза, че едва ли не нямал контрол върху ресторанта
си и какво се случва там. Каза ни: "Вие какво сега, ще искате да ви почерпя,
че сте дошли в моя хотел ли?!", както и: "Ама вие още малко ще искате и парите
да ви върна, а?!". Имаше и още такива крилати фрази. Дори си позволи да ни
заяви: "Да бяхте дошли в долният "Кипарис" за по 80лв". Един вид, че като сме си
платили по 36лв на вечер във вторият му хотел не можем да роптаем. Въпреки,
че в разговора сам се издаде, че същата вечер полиция е била викана във
въпросният по-скъп хотел....

За съжаление се убедих, че не всеки в България може да прави бизнес и да има
коректно отношение към клиента, който си плаща за да използва дадена услуга,
а не му плащат на него за нея. Разговорът щеше да продължи точно 5мин,
ако ни беше замазал очите с някаква компенсация, но той упорито отказа каквото
и да било цивилизовано решение на проблема, създаден от тяхна страна. Дори се
разкрещя, че иска да напуснем хотела веднага. Мъжът ми беше готов веднага да си
тръгнем, но на пук на хотелиера решихме да останем. И двете семейства бяхме решили
да викнем полиция, ако и на следващата вечер се повтори същата простотия.

Е, посъветвайте ме какво да направя? Има ли институция, която се занимава с подобен
род ситуации? Не съм имала никога подобно преживяване и нямам опит.
Отворих сайта на КЗП, но той е толкова обширен, че все още не съм намерила дали
мога да се обърна към тях. Предварително ви благодаря.

 Hug



Последна редакция: чт, 08 май 2008, 11:32 от Ан_Ma

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 179
Как какво да се прави - оплакваш се във форума и повече не посещаваш въпросния хотел, както и ние няма да го посетим. За случката - трябвало е да извикате полиция на момента, не че това би ви гарантирало някакъв резултат в посока на спиране на музиката..  Laughing

# 2
  • Мнения: 4 916
Комисия за защита на потребителите.
И всички сайтове за коментари от клиенти на хотели.

# 3
  • Мнения: 805
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19
Анче, пускай жалба в КЗП.Те разследват и лоши услуги, което отговаря на вашата случка.
Съжалявам много за случилото се, не знам какво да ти кажа.
Едно е сигурно, там няма да стъпя.  bowuu
Някои си мислят, че щом имат властен гръб и могат всичко да си позволяват. Naughty
Ама форумите са голяма работа... нищо не знаят за силата им...  Laughing Laughing Laughing

# 4
  • Варна
  • Мнения: 2 379
Оооо, лошата реклама е най-хубавото, което ще им се случи на въпросните "хотелиери"! Дуъ анлево и надесно, ни есъщо ще дуем!

# 5
  • В детството...
  • Мнения: 122
 ooooh!

Освен да ви пожелая следващата ви почивка да е най-страхотната в живота ви...
... а тази случка... нямам думи...   bouquet

# 6
  • София
  • Мнения: 5 374
По-голям проблем от това да раздуеш във форуми не може да им се случи. Поради тази причина ние лично избягваме хотели с ресторанти , пак ходим в прилични семейни хотелчета, но САМО хотелчета.

# 7
  • В полето на неограничените възможности.
  • Мнения: 4 448
ooooh!

Освен да ви пожелая следващата ви почивка да е най-страхотната в живота ви...
... а тази случка... нямам думи...   bouquet

Това се случи в края на цялата ни почивка.
До този момент почивката ни си беше чудесна.
Наистина страхотна почивка.
Просто тези 2 дни в Смолян  ooooh!

***

Жозефина, до сега никога не сме имали проблем
с хотел, който има ресторант. 11-12 часа и край.
Ходили сме в хотели с бар и дискотека, но
звукоизолирани и не се чува нищо.
Да не говорим, че навсякъде в интернет пише, че
предлагат и закуска, но уви - не.

Ами то как да закусиш, като р-та не работи преди
16 .... часа...

# 8
  • тракийка съм
  • Мнения: 1 978
Така.Миналата годиня бяхме за три дни в семеен хотел Деви -Велинград.Собственичката ни е позната ooooh!Един от най-редовните клиенти на хотелчето беше турчин на преклонна възраст.Играят си децата в басейна и моята дъщеря непрекъснато вика на баща си.Въпросния господин става отива до басейна и почва да и крещи
-защо викаш непрекъснато?остави го на спокойствие,да си изпие бирата!
детето е на три години.занемя.баща и се изправя и гледам че нещата отиват на зле.в това време собственичката изкача от вътре ,стига до съпруга ми и го моли.
-остави ,аз ще му се скарам.
и така,и ние останахме още един ден и нищо не направихме.семейните хотели са за да се чувства уютно човек в тях ,а не отношенията да са "семейни"с непознати и собствениците да фамилиаарничат с гостите.като дъщерята на собственичката която се разхождаше по халат цял ден ,за да покаже колко е задушевна обстановката в тяхното семейно хотелче.

# 9
  • Мнения: 102
Не ходим повече там и се оплакваме във форумите  Mr. Green

# 10
  • София
  • Мнения: 5 374
Ан, в такъв случай ви пожелавам това да ви е последният такъв кофти уикенд.
Ние си имаме няколко си наши местенца и само в тях ходим.

# 11
  • В света на една приказка
  • Мнения: 612
Леле, аз щях да му прасна една на този! Да беше слезнала първо долу да се разберете, като го видиш, че е нещастник вземаш всичко от барчето и телевизора в сака и да те няма!

# 12
  • В детството...
  • Мнения: 122
Леле, аз щях да му прасна една на този! Да беше слезнала първо долу да се разберете, като го видиш, че е нещастник вземаш всичко от барчето и телевизора в сака и да те няма!

А ако има и билиардна маса и нея в сака...  Whistling

# 13
  • тракийка съм
  • Мнения: 1 978
Леле, аз щях да му прасна една на този! Да беше слезнала първо долу да се разберете, като го видиш, че е нещастник вземаш всичко от барчето и телевизора в сака и да те няма!
ти май надмина собственика на хотела по обноски ooooh!

# 14
  • В света на една приказка
  • Мнения: 612
Ами за съжаление в България така трябва! Айде бе аз ли пък да съм прецакана, нема да стане!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт