Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 1 845
здравейте
напоследък забелязвам,че често ми се появяват синини по краката като при ударено,а не съм се удряла.някои знае ли на какво може да се дължи това и признак ли е на някакво заболяване?трябва ли да правя изследвания за нещо и към какъв лекар да се обърна?
благодаря. Peace
Цитирай

Хасково

Мнения: 16
Деси, преди време баща ми получаваще такива синини без удар, и ходи на кардиолог а ако са много големи и наситени трябва да се обърнеш към съдов хирург. Получават се при по- крехки кръвоносни съдове които се пропукват подкожно и слабо кървят под горния слой на кожата и така кръвта се съсирва подкожно. Има и специално мазило за това но в момента не мога да си го спомня но то само по-лесно разсейва сините а лечението е с медикаменти укрепващи съдовете, тях вече трябва да ги изпише лекар. Сега забелязвам и моята дъщеря (4г.) има от време на време такива неща по крачетата но не мога да разбера дали нейните на са от удар, тя постоянно лази, скача, пада....а и незнам на градината дали не се удря....ще я следя.Лек ден!  bouquet
Цитирай

София

Мнения: 2 176
здравейте
напоследък забелязвам,че често ми се появяват синини по краката като при ударено,а не съм се удряла.някои знае ли на какво може да се дължи това и признак ли е на някакво заболяване?трябва ли да правя изследвания за нещо и към какъв лекар да се обърна?
благодаря. Peace
На мен така ми се случи,когато започнах драстично да отслабвам,дължеше се на слаби стени на кръвоносните съдове
Цитирай

близо до София

Мнения: 1 986
Деси, обърни се към лекар. На първо време сподели с джипито, нека да ти  пусне пълна кръвна картина.
Цитирай

в шарен и топъл дом, за какъвто винаги съм мечтала

Мнения: 393
И аз го имам това. Започнаха да ми се появяват преди две-три години. Когато бях бременна  по-често имах. Ходила съм на лекар, специално за това и на кожен. Казаха ми, че просто са ми слаби кръвоносните съдове. Знам обаче, че има и по-сериозни причини за появата им. Ако тромбоцитите ти са ок, мисля, че няма проблем. Лекари са ми казвали да пия Рутаскорбин или Доксиум. Когато се сещам правя по един курс. Помня, че една кожна лекарка ми изписа три неща, две за пиене и едно за мазане. Каза ми да ги прилагам по за 20 дни всяка година, но изобщо не знам къде я забутах тази рецепта.
Цитирай

Хасково

Мнения: 16
Heparoid...се казваше мазилото...сега се сетих... newsm78
Цитирай
И според мен се дължи на слаби капиляри-аз имам разширени вени със спукани капилярчета/съдовият ми предписа Доксиум-от май съм на него.А за капилярите минах и през кожен-тя каза,че генетично съм предразположена към пукане на капиляри и е хубаво да внимавам+да не свалям или качвам рязко килограми и да не пия противозачатъчни.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.